Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mooie dag voor konijnenfoto's

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

boxersien

Mooie dag voor konijnenfoto's

Ongelezen bericht door boxersien »

Dus dan worden er ook veel foto's gemaakt. Had er over de 50 gemaakt vanochtend en hieronder een "kleine" selectie ervan.

Afbeelding
Funny aan het eten

Afbeelding
HIer wilde hij net uit gaan rusten in de tunnel

Afbeelding
De twee konijnen die samen behoorlijk kunnen bekvechten (zonder wonden) en hier gebroederlijk zitten.

Afbeelding
Frummel wil ook de buis in duiken

Afbeelding
Frummel die nog even poseert

Afbeelding
Happy die ook nog wat aan het eten is

Afbeelding
Frummel aan het kijken naar "dat nieuwe ding"

Afbeelding
Hier is het prachtige, parmante "nieuwe ding" Bram.

Afbeelding
Wat een prachtige kerel toch he?!!

Afbeelding
Vers gras, dat gaat er altijd wel in

Afbeelding
Jikke komt ook nog aangedenderd, bang vergeten te worden. Jikke staat tegenwoordig elke dag een uur aan een lijn van 3 meter op het andere grasveld om haar buik daar vol te eten (terwijl de rest bix eet). Dit vind ze geen straf en vaak wordt het uurtje wel wat langer

Afbeelding
Even de poten schoonmaken en haar nieuwe tuigje vereeuwigen. Ideaal zo'n hondentuigje. Zit veel beter en gemakkelijker dan een kattentuigje (de konijnentuigjes zijn te klein :mrgreen: )

Afbeelding
Ben ik mooi zo?

Afbeelding
Lekker lui liggen, maar niet alleen....

Afbeelding
Dit moet uiteraard samen met boris die ondertussen mij weer in de gaten houd (ik was met Bram bezig).

Afbeelding
Helaas was ik niet snel genoeg, maar Jikke moest even boris goedendag snuffelen

Afbeelding

En weer samen verder maffen

Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Mooie konijnen. Maar Bramvind ik het mooist. ik ben weg van zijn kleur!
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

frummel is leuk :cheer: :cheer:
boxersien

maart schreef:frummel is leuk :cheer: :cheer:
Totdat je ze in het echie mee maakt. Een half wild secreet is het dan :mrgreen: . Maar idee ze is wel heel leuk en enorm actief een genot om naar te kijken!!
schnauzergek
Actief

Ongelezen bericht door schnauzergek »

Leuke konijnen,lekker de ruimte ook :wink:
Afbeelding
Groetjes van ons!!!!
Bullenmama

Ongelezen bericht door Bullenmama »

Bram is mooi zeg ! Zo'n nijn heb ik ook eens gehad, gekocht op een tentoonstelling. Wat was die vals :N:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ze zijn leuk!
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Da's pas een mooi konijnenleven!
Leuk hoor! :ok:
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Frummel is erg leuk!!!! :ok:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ziet er leuk uit, vooral die tunnel is gaaf. :ok: Die moet ik ook nog eens gaan maken in mijn ren.
Persoonlijk vind ik Jikke de leukste. Zij lijkt te dik, maar dat zijn bij vrouwtjes meestal de vrouwelijke hormonen. Daarvan krijgen dameskonijnen bijna altijd een wam (is de onderkin). Zoiets is niet weg te krijgen. En dat hoeft ook niet, want waar moeten zij anders hun koppie op te rusten leggen als zij aan het uitrusten zijn. :mrgreen:

Meer foto's please, vooral van Jikke. :I:
boxersien

Muk schreef:Ziet er leuk uit, vooral die tunnel is gaaf. :ok: Die moet ik ook nog eens gaan maken in mijn ren.
Persoonlijk vind ik Jikke de leukste. Zij lijkt te dik, maar dat zijn bij vrouwtjes meestal de vrouwelijke hormonen. Daarvan krijgen dameskonijnen bijna altijd een wam (is de onderkin). Zoiets is niet weg te krijgen. En dat hoeft ook niet, want waar moeten zij anders hun koppie op te rusten leggen als zij aan het uitrusten zijn. :mrgreen:

Jikke heeft een wam omdat ze zo ons niet kan bijten :N: :mrgreen: doordat we die wam voor haar tanden kunnen houden.

Jikke is idd wat dik en daarom staat ze ook vaak op het gras. Beter gras eten dan bix eten :ok:
Hoewel ze qua gewichtsklasse goed zit en op haar rug niet echt dik is. Haar moeder had ook van die grote wammen dus kan ook een familie kwaaltje zijn :ok:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

boxersien schreef:
Muk schreef:Ziet er leuk uit, vooral die tunnel is gaaf. :ok: Die moet ik ook nog eens gaan maken in mijn ren.

Jikke heeft een wam omdat ze zo ons niet kan bijten :N: :mrgreen: doordat we die wam voor haar tanden kunnen houden.

Jikke is idd wat dik en daarom staat ze ook vaak op het gras. Beter gras eten dan bix eten :ok:
Hoewel ze qua gewichtsklasse goed zit en op haar rug niet echt dik is. Haar moeder had ook van die grote wammen dus kan ook een familie kwaaltje zijn :ok:
Over haar gewicht zou ik mij niet teveel zorgen maken. Je doet je best, maar zo'n wam krijg je er niet meer af. Het is iets hormonaals en de ene voedster heeft het erger dan de andere.
Ik heb hier verschillende konijnen gehad en op het asiel ben ik er ook heel veel tegengekomen en daar zaten exemplaren met de meest woeste wammen tussen. :N: Zolang ze er maar geen last van hebben en veel beweging hebben (dus een groot hok + ren eraan) dan is het al goed.

Zelf vind ik de konijnen die altijd chagerijnig zijn (en door velen helaas als vals beschouwd worden) de allerleukste. Die neem ik ook altijd mee uit het asiel. Het mooiste is dan het moment dat zij minder chagerijnig worden, doordat zij nu wel op hun plek zitten en in hun waarde gelaten worden. Dat is echt puur genieten, dat zo'n konijn je zo begint te vertrouwen. :I:

Wat is Jikke voor een ras? Ze ziet eruit als een Vlaamse Reus :I: en bij dat ras zijn wammen bij de voedsters niet ongewoon.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”