Hier niet meer

Let op de arrogante kop die ze er ook nog bij kan trekken:

Moderator: moderatorteam

Volgens mij dacht ze ook "nou en??"Gos schreef:Ze kijkt echt zo van "nou en?"![]()
Wat wordt ze groot!
Rami schreef: En ze is met vlag en wimpel geslaagd: waterrat (vorige fotosessie) + varken = golden.

Een keertje even wat in gedachten en.............................Moos schreef:Dat ligt hier al een aantal dagen op het gras (een dode kraai met maden :N: ) maar dat hebben we vakkundig weten te mijdenGolden Stanley schreef:Dat komt helemaal goed met haar! Nu nog iets rottends wat uit zichzelf weg kruipt........................![]()
![]()
Leuke foto's.
Ik doe erg mijn best om als we daarlangs lopen niet in gedachten te zijnranetje schreef: Een keertje even wat in gedachten en.............................![]()
Moos was er ook wel fan van, maar alleen om in te staanWelkom bij de baasjesgroep van honden die prutsloten en modderplassen leuk vinden

Dat heet genietenMoos schreef:Moos was er ook wel fan van, maar alleen om in te staanranetje schreef: Welkom bij de baasjesgroep van honden die prutsloten en modderplassen leuk vindenSaar doet alleen schone watertjes. En Vera die staat niet in een prutsloot, nee, die spettert en douwt haar neus erin
![]()
En van mij mag ze hoorranetje schreef:Dat heet genietenMoos schreef:Moos was er ook wel fan van, maar alleen om in te staanranetje schreef: Welkom bij de baasjesgroep van honden die prutsloten en modderplassen leuk vindenSaar doet alleen schone watertjes. En Vera die staat niet in een prutsloot, nee, die spettert en douwt haar neus erin
![]()
![]()

Neehee Marloes, dat moet je op z'n Retriever's zien.Moos schreef: (ze moest daarna wel evennn met de poten onder de douche, er is natuurlijk nooit schoon water in de buurt om af te spoelen als je het nodig hebt, en dat vond ze dan weer niet leuheuk en engggggg.
Je zou toch denken, water is water![]()
).

MoniqueDM schreef:
Neehee Marloes, dat moet je op z'n Retriever's zien.
Alles wat de kleur heeft van bagger en meurt is leuk, maar water uit de kraan is eng, dun en nat. Weet je wel hoe schoon dat water uit de kraan is![]()
?
Laat deze foto maar eens aan Veraatje zien. Dan weet ze wat de bedoeling is voor de toekomst.
Dit was dus om 06:00 uur 's-ochtends na het spotten van een Peking-eend in een prutsloot :N: .

Als ik een goede bui heb gaan we misschien van de week wel voor het eerst de polder in. Daar heb je baggersloot na baggersloot na baggersloot (en een mooi schoon meertje aan het einde om schoon te spoelenNono schreef:Ja, ze is geslaagd!!! Ze is een echte Golden.
![]()
Nu nog de diepere baggerslootjes opzoeken Vera en er helemaal in gaan liggen en rollen

Ja, dat is trouwens wel grappig als mensen zich daarin vergissen, Gollum aaien en vervolgens met stronthanden zitten :N:Moos schreef:Da's meer een stiekeme viespeukGollum schreef:hahaha een echte Freule von Blubberstein![]()
Bij Gol zie je nooit echt dat ze vies is, je ruikt haar wel
Ja zelftevreden kan ze wel kijken; ze is volgens mij ook erg tevreden met zichzelfMyr schreef:Nou, jij bent voor het Golden Viespeuk examen geslaagd. Goeie, zelftevreden kop ook! Hier is een Golden mannetje dat nog niet "door" is geweest. Graaft wel lekker zijn snoet vol met zand en aarde, maar modder is het nog niet. Terwijl hij genoeg voorbeelden van moddermonsters heeft, hier...
Ik zal hem deze foto's wel even laten zien..misschien werkt dat inspirerend...

Vergeet je je camera nietMoos schreef:Als ik een goede bui heb gaan we misschien van de week wel voor het eerst de polder in. Daar heb je baggersloot na baggersloot na baggersloot (en een mooi schoon meertje aan het einde om schoon te spoelenNono schreef:Ja, ze is geslaagd!!! Ze is een echte Golden.
![]()
Nu nog de diepere baggerslootjes opzoeken Vera en er helemaal in gaan liggen en rollen![]()
).