Ooit waren de verhoudingen wel anders :N:

We hoeven niet te twijfelen of ze wel een echte border is

En Benno heeft het soms zo zwaar met zijn dames...

Wegwezen kleine

Hij had het een beetje warm

Wat Benno kan... kan ik ook denkt Ziva!
Moderator: moderatorteam

Oh ze heb ik nog wel een hele zwik foto's hoorFrederique schreef::N: :N: :N:
Arme, arme Benno![]()
Ik herken het hier ook;Lysette schreef:Oh ze heb ik nog wel een hele zwik foto's hoorFrederique schreef::N: :N: :N:
Arme, arme Benno![]()
Maar het mooie is dat Jip het nu allemaal terug krijgt met Ziva (en dan echt zo kijkt van: He?! Dat deed ik toch alleen maar?
).
Benno weet trouwens niet beter dat honden in zijn oren hangen, deed Floor ook altijd al. Dus hij heeft turbo oren
Hier idem, Dapper piept denk ik wel 2 keer per dag als Eva hem aan zijn oor trekt. Bij Cleo haalt ze dat gelukkig niet in haar hoofd want dan krijgt ze een flink pak rammel tot zij eens flink pieptFrederique schreef:Ik herken het hier ook;Lysette schreef:Oh ze heb ik nog wel een hele zwik foto's hoorFrederique schreef::N: :N: :N:
Arme, arme Benno![]()
Maar het mooie is dat Jip het nu allemaal terug krijgt met Ziva (en dan echt zo kijkt van: He?! Dat deed ik toch alleen maar?
).
Benno weet trouwens niet beter dat honden in zijn oren hangen, deed Floor ook altijd al. Dus hij heeft turbo oren
Vinou hangt Devlin geregeld in haar oor en trekt dan totdat Devlin piept of jankt![]()
Maar toch zijn ze aan elkaar gewaagd
Hier trekt Saar aan Vera's oren, en Vera aan Saars staart :N:MARC_S schreef:Hier idem, Dapper piept denk ik wel 2 keer per dag als Eva hem aan zijn oor trekt. Bij Cleo haalt ze dat gelukkig niet in haar hoofd want dan krijgt ze een flink pak rammel tot zij eens flink pieptFrederique schreef:Ik herken het hier ook;Lysette schreef:Oh ze heb ik nog wel een hele zwik foto's hoorFrederique schreef::N: :N: :N:
Arme, arme Benno![]()
).
Vinou hangt Devlin geregeld in haar oor en trekt dan totdat Devlin piept of jankt![]()
Maar toch zijn ze aan elkaar gewaagd![]()
Gebeurd bijna nooit maar zo'n een keer in de week zet Cleo voor Eva even de puntjes op de I

Ik moest echt even kijkenclausipaus schreef:Hangt Sander nou op die laatste foto in de lucht ofzo? Hahaha.
Leuke foto's, Ziva wordt al groot zeg!
Benno piept ook maar zelden. Als het echt zeer doet wordt ie overigens ook wel even heel boosMoos schreef:Hier trekt Saar aan Vera's oren, en Vera aan Saars staart :N:MARC_S schreef:Hier idem, Dapper piept denk ik wel 2 keer per dag als Eva hem aan zijn oor trekt. Bij Cleo haalt ze dat gelukkig niet in haar hoofd want dan krijgt ze een flink pak rammel tot zij eens flink pieptFrederique schreef:Ik herken het hier ook;Lysette schreef: Oh ze heb ik nog wel een hele zwik foto's hoorMaar het mooie is dat Jip het nu allemaal terug krijgt met Ziva (en dan echt zo kijkt van: He?! Dat deed ik toch alleen maar?
).
Maar toch zijn ze aan elkaar gewaagd![]()
Gebeurd bijna nooit maar zo'n een keer in de week zet Cleo voor Eva even de puntjes op de I![]()
Saar moet nu tegen Vera op gaan staan om bij die oren te kunnen maar dat maakt niet uit, aan haar oren getackled worden zal ze![]()
Als er te hard aan Saars staart getrokken wordt laat Saar dat ook wel even weten![]()
Ze piepen er alleen niet bij, zodra een van de twee een heel zacht "iew" laat horen stopt de ander direct en gaan ze rustiger verder.
Het is ook echt een heerlijk hondje en sporten vindt ze helemaal het einde (maar het is wel een meisjes-JipAnnSophie schreef:Ik vind Jip echt zo'n zalige hond! Hij heeft zo'n mooie sportieve snit![]()
Doet mij ook verlangen naar een poedeltje..