Een beetje verlegen ben ik ook nog, en een beetje cameraschuw

Maar ik kan ook al hele gekke bekkies trekken!

En mijn prachtige snorharen van dichtbij laten zien.
Moderator: moderatorteam

Dat komt omdat het sperma wat nu voor deze merrie gebruikt was vorig jaar in eerste instantie is gebruikt voor de merrie die toen haar veulen een kleine maand oud was is ingeslapen vanwege slokdarmkanker. Het sperma was uiteraard al betaald en daarom is een andere merrie geïnsemineerd. Als dat allemaal niet gespeeld had was het veulen een maand eerder geboren en uit een andere moeder. Maar dat mocht helaas niet zo zijn.bekkie schreef: wel een laat veulen trouwens
Met de wedstrijden is het prima. Ik ga 6 juli voor het eerst M1 starten.bekkie schreef:hoe gaat het trouwens met de wedstrijden?
leuk! veel succes met je M1 debuutLongFields schreef: Met de wedstrijden is het prima. Ik ga 6 juli voor het eerst M1 starten.Heb nu 12 winstpunten in de L2 (uit 7 wedstrijden) en denk dat we wel klaar zijn voor het M1. Ik ben eind april M1 startgerechtigd geworden en heb sindsdien rustig aan gedaan en lekker thuis verder getraind voor de oefeningen die nu aan bod gaan komen, en heb voor mezelf nog 1x uit gestart om te kijken waar ik stond. Dat ging toen naar wens dus vandaar dat ik volgende maand ga overstappen.

Het is dit jaar het enige veulen inderdaad (jammer genoeg).jacq1970 schreef:Wat een mooi veulen zeg... is het de enigste op de manege...en wie is de gelukkige mama?
En gaaf dat je M1 gaat starten Suzanne![]()
Ga je thuis starten....dan komen we weer ff kijken
Oh leuk je gaat naar wassenaar.. ff met met Linda kletsen..wassenaar is altijd wel leuk!LongFields schreef:Het is dit jaar het enige veulen inderdaad (jammer genoeg).jacq1970 schreef:Wat een mooi veulen zeg... is het de enigste op de manege...en wie is de gelukkige mama?
En gaaf dat je M1 gaat starten Suzanne![]()
Ga je thuis starten....dan komen we weer ff kijken
De gelukkige mama heet Unessa, zij staat sinds ruim een jaar bij ons.
Mijn komende wedstrijden zullen zijn in Leiderdorp (6 juli) en daarna Wassenaar (19 en 20 juli). 17 Augustus is de eerste thuiswedstrijd (als het goed is op gras).