Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hij is stoer, heeft een EGO zo groot als een Shire hengst en schroomt niet om zijn kont naar je toe te draaien of even zijn tanden te gebruiken, hoopies opvoed werk te doen dus, maar hij liep zo de trailer op, heeft geen stap fout gezet en kwam eruit zo van; Here I am.
Hij is nu wat ontheemt want hij stond samen met een ander hengstje, de eigenaresse moest door prive omstandigheden afstand doen van haar pony's jammer genoeg.
Ze stonden samen in 1 ha. land met gras tot aan hun buik en dat is te zien want hij is echt ronder dan rond, het gras in de paddock staat ook hoog maar is erg schraal gras gelukkig, hij gaat maar eerst even aan de lijn
Genoeg, meet ELVIS
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Hij is stoer, heeft een EGO zo groot als een Shire hengst en schroomt niet om zijn kont naar je toe te draaien of even zijn tanden te gebruiken,
_diva_ schreef:gewelidig leuk ding joh.....
Heeft hij papieren?
Gr Gemma
Nee hij heeft geen papieren
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Hij is al wat meer gewend, gister even met hem gaan lopen maar je kan beter met 2 Dogo's wandelen
Ik heb hem de voerbal van Piropo gegeven maar dat principe snapt hij nog niet helemaal, hij is er wel mee bezig want hij ruikt dat daar voertjes inzitten en daar is hij wel voor in
Zijn dikker dan dikke ronde pens is al iets minder dik aan het worden
Zo staat Alegra daar nog een paardje waar je niet genoeg voer in kon stoppen en zo staat dit er, totaal tegenover gestelde van Alegra
Wat ik met hem ga doen? eerst maar eens kijken of ik hem de kunst van het longeren kan bijbrengen
Het lijkt mij wel leuk om hem voor de kar te leren maar daar ben ik niet zo'n ster in, ik zit er liever op ipv achter
Hij vindt het trouwens maar niets als ik wegga, dan staat hij luid te protesteren voor het hek en rent hij rondjes, als ik dan weer thuiskom staat hij direct weer voor het hekje te springen.
Het is echt een gezelschapsdier, hij staat nu natuurlijk even alleen maar dat vindt hij niets, arme ziel...
Damn het is lang geleden dat ik zo opvoedkundig moest zijn Je kan beter met Piropo En de Dogos wandelen dat is makkelijker.
Ik heb gisteravond een record gelopen kwa snelheid op de 100 mtr geloof ik, want je zet hem ook niet heel even om in 1x :N:
Hij is echt wel zoooooo lief wat een mannetje
hihih Ik liep altijd met 3 paarden,1 kwpn ruin van 1,70 1 kruising tinker van 1,45 en haar veulen,en dat ging idd beter dan mijn nu huidige situatie.
Die bestaat uit een shet en een ruin van 1,70 nou is de mijne best wel opgevoed hoor maar ze is dan ondertussen ook al 15 maar ook veels te dik en staat nu ook op dieet.
We zijn nu bezig met een kar tuig is er al ze is ook bereden en beleert maar de laatste keer dat ik gemend heb is al zo lang geleden.....
Daarnaast doe ik ook veel fietsen met haar ,wel met een bit in anders gaat de pony er vandoor :N: .
Oooooit, over een week of 4 komt zijn grote vriend ook naar huis