Eva, wachteeeeennnnnn, pak 'm! (die kop van haar.......haha.)

Van MIJ!

Jaaaaaaa
Hij moet dood!

Glukkig was er niemand want door mijn constructie leek het net of ik haar op ging hangen oid. :N:
Moderator: moderatorteam

Je moet haar dan eens horen..... Ze gaat dan heel hard jengelen en janken als ze aan dat ding hangt.estelle schreef:hihiii lekker fanatiek bezig!
ja, voor je het weet heb je de dierenbescherming op je dag.MARC_S schreef:Je moet haar dan eens horen..... Ze gaat dan heel hard jengelen en janken als ze aan dat ding hangt.estelle schreef:hihiii lekker fanatiek bezig!Vandaar ook dat ik blij was dat er niemand was. Een jankende hond die aan een riem hangt over een balk lijkt op een afstandje een beetje Spaans als je niet ziet dat ze aan een bijtrol hangt :N:
Eva doet het wel bij iedereen, dat rolletje afpakken. Maar helaas wordt ze er bij een vreemde een beetje agressief van in de opwinding :N: Maar dat gaat wel over als ze wat ouder is en alles beter snapt.linlin schreef:haha, lief, hoor. slaakt ze ook van die kwaaie gilletjes dan?
fijn vinden ze dat, he, dat gehang en gemoord. kakaboeboe heeft er zijn flosstouw voor en ursula een balletje.
dat durft ze overigens alleen bij mij, bij man paul laat ze meteen los want die is haar grote alphaverloofde.
Precies, na 5 minuutjes hing haar tong al op haar borst en is ze even gaan zwemmen. Nu ligt ze voor pampus. Ik mag toch niet veel wandelen nog dus dit soort dingen zijn erg handig nu.estelle schreef:ja, voor je het weet heb je de dierenbescherming op je dag.MARC_S schreef:Je moet haar dan eens horen..... Ze gaat dan heel hard jengelen en janken als ze aan dat ding hangt.estelle schreef:hihiii lekker fanatiek bezig!Vandaar ook dat ik blij was dat er niemand was. Een jankende hond die aan een riem hangt over een balk lijkt op een afstandje een beetje Spaans als je niet ziet dat ze aan een bijtrol hangt :N:
![]()
Leuke van dit soort spelletjes is dat ze zichzelf zo ontzettend moe maken. Als Hera 10 minuten aan een tak aan een boom heeft gesjord en gedaan in de lucht dan is ze ook bek af.
De conditie etc zal wel steeds beter worden, voor je het weet sta je tig tijd naast een 'hangende/trekkende' hond, die maar door en door blijft gaan. ( sprak zij uit ervaring ):mrgreen:MARC_S schreef:Precies, na 5 minuutjes hing haar tong al op haar borst en is ze even gaan zwemmen. Nu ligt ze voor pampus. Ik mag toch niet veel wandelen nog dus dit soort dingen zijn erg handig nu.estelle schreef:ja, voor je het weet heb je de dierenbescherming op je dag.MARC_S schreef:Je moet haar dan eens horen..... Ze gaat dan heel hard jengelen en janken als ze aan dat ding hangt.estelle schreef:hihiii lekker fanatiek bezig!Vandaar ook dat ik blij was dat er niemand was. Een jankende hond die aan een riem hangt over een balk lijkt op een afstandje een beetje Spaans als je niet ziet dat ze aan een bijtrol hangt :N:
![]()
Leuke van dit soort spelletjes is dat ze zichzelf zo ontzettend moe maken. Als Hera 10 minuten aan een tak aan een boom heeft gesjord en gedaan in de lucht dan is ze ook bek af.

Ze hangt er wel elegant bij hoorMARC_S schreef:

True.MARC_S schreef:Is ook beter voor de bomen en de bek van de hond.Chione schreef:Trouwens wel een goed idee, ik ga ook eens zo'n bijt ding kopen en a.d gang met jouw constructie. Lola doet dit nu voornl met takken ed, maar hoe jij dit nu hebt gedaan lijkt mij wel wat voor haar.

idd, ik vind dat toch maar niks dat gehang in bomen. Hera mist al wat tandjes.MARC_S schreef:Is ook beter voor de bomen en de bek van de hond.Chione schreef:Trouwens wel een goed idee, ik ga ook eens zo'n bijt ding kopen en a.d gang met jouw constructie. Lola doet dit nu voornl met takken ed, maar hoe jij dit nu hebt gedaan lijkt mij wel wat voor haar.
Ja he? Behalve die van mij als je het goed naleestRosita Compagner schreef:Ik kan me een topic met vergelijkbare foto's herinneren. Toen was er een Amstaff te zien. Frappant hoe anders de reacties nu zijn.
Hahaha, ben benieuwd wat Mitch er van vindt. Houdt hij van spelen met dat soort dingen? Eva is er gek op, beetje aan hangen als ik hem vast heb en dan ineens laten winnen en heel gek doen zodat ze extra trots en blij wordt. Dat ding wordt steeds belangrijker voor haar en liefst loopt ze er constant mee in haar bek rond. Prima want dan heb ik de troef in handen als ik dat ding meeneem. Ze ruilt hem voor alles en doet er ook alles voorCrissi schreef:Ja die bijtrol is echt een super speeltje![]()
ik heb van 't weekend een bijtrol van canvas gehaald (een hele harde stof) maar ga vanavond uit m'n werk precies deze halen, die vond Mitch veeeel leuker!
je zou bijna bang worden van Eva zo