Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voliere gekocht

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Voliere gekocht

Ongelezen bericht door billy »

Het was het wachten waard, veel geduld op mp en voor een prikkie, kunnen de monstertjes lekker naar buiten . :ok:

Afbeelding

Afbeelding

Hier stond hij er net, en er staat dus nog weinig in.

Afbeelding

Ric de grijze roodstaart kan er alleen bij onder toezicht want ze grijpen haar, maar Ric heeft haar eigen boom buiten :wink:

Afbeelding

Groetjes Els
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Erg gaaf voor ze. Niks boven een windje en de zon in hun veren denk ik :ok: Is het een koppel van dezelfde soort?
Wat moest je ervoor betalen als ik vragen mag? Ik moet nl ook eens gaan speuren en dan weet ik wat zoiets kost. Ik moet er ook een hebben van soortgelijke grootte en materiaal. Niet voor een papegaai maar voor de duiven als ze een dagje opgesloten moeten zitten als ik er niet ben. :wink:
Afbeelding
billy
Erelid

Het is een koppel, maar dan 2 mannen en het gaat heel erg goed, wel leuk Billy had ik al 6 jaar en heb er een man bijgekocht ( natuurbroed) altijd gedacht dat Billy een pop was, maar na testen bleek het ook een man te zijn, niet dat het uitmaakt hoor wil er toch niet mee kweken, belangrijkste was dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

Deze was 125 euro en de afmetingen zijn 2.40 lang, 1.40 breed en 1.65 hoog, hij was al verkocht maar de koper kwam niet opdagen, en dat was mijn mazzel, ik keek 2 keer per dag op mp dan opeens komt er zoiets langs. :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
billy
Erelid

Dank je, ik ben hem nu aan het inrichten met van alles en nog wat en Sjakie floot voor het eerst, ondanks of dankzij windkracht 7 :mrgreen:

Groetjes Els
Afbeelding
Martin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Martin »

Mooi ding zeg :ok: fijn voor ze zo lekker buiten........Go! Sjakie fluiten maar jonge :ok:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Sjakie vindt het geweldig mooi zo te zien en horen, wat leuk om hem zo joepiejoepie te zien.

Mooie kooi hoor, zo heb je tenminste wat ruimte om er echt wat moois van te maken voor ze.
billy
Erelid

Ja gaaf he, nu het mooie weer nog, ik wil hem voor het najaar wat dichter gaan maken, zodat ze dan ook af en toe een paar uurtjes lekker naar buiten kunnen.

Groetjes Els
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Wat een lekkere grote ren. Fijn voor ze!

En het is zeker een goeie prijs. Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een buitenvoliere via MP maar kwam behoorlijke hoge vraagprijzen tegen. En ook heel veel bieders die best bereid zijn flink te betalen.
Afbeelding
billy
Erelid

Gowoon mailen moet je dan, heel veel bieders menen het niet of laten niets meer van zich horen, je moet je nooit laten misleiden door wat er geboden is, beter kan je kijken hoe lang ze al op mp staan en dan mailen. :wink:

Groetjes Els
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

wat heerlijk voor ze! ze hebben heerljk de ruimte. ik heb de bovenkant voor het grootste gedeelte open zodat ze lekker kunnen douchen als het regent, dat doen ze dan ook graag ;). mijn voliere was ook niet duur, het transport was duurder dan de kooi, haha, ik moest er een auto ambulance voor huren :mrgreen: .
Afbeelding
billy
Erelid

Hihihi ik moest voor het eerst van mijn leven met een aanhangwagen naar de andere kant van Nederland rijden , maar het was het waard. :mrgreen:

Ik zou hem helemaal open kunnen laten voor Billy en Ric maar Sjakie de natuurbroed wil beschermd zitten, als er vogels overvliegen zoekt hij al bescherming, dus het moet iets dichter nog voor hem, maar ze genieten van het sproeien. of dat nu buiten is of in de douche :wink:

Afbeelding

Groetjes Els
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ohh hij is echt mooi Els, heerlijk voor ze :ok:
Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

Mooi ding zeg, lekker voor je vogels. :ok: