Nu spreken we elke woensdag avond af om whoopy ook even lekker los te laten rennen. WE zjn nu op zoek naar meer honden zodat ze met zijn allen lekker kunnen spelen daar
Moderator: moderatorteam

is goed hoor! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!pablo schreef:Bij deze ik meld mij aan ik kom ook elke woensdag avond
Dan kan ik mijn vaste loge hond ook wel meenemen die is zo gemakkelijk
Die kan met iedereen goed opschieten
Kan ik gelijk mijn kitten zien en foto's maken
Is dat een goed idee?
Wat heerlijk om Whoopy zo te zien
En Kimba heeft de spurt er ook aardig in
Leuk!!Patrol schreef:He ik ken dat plekje. Daar lopen inderdaad wel eens vaker honden los. Is dat ook de bedoeling van dat veldje of klim je over het hek?
Ik zal eens kijken of ik woensdag ook kan komen.... Chevy is erg sociaal en kan erg gek doen..
Ja het is het veld waar ook wel eens een circus staat, naast die nieuwbouwflat en naast de weg die om het winkelcentrum heen ligt ( wij noemen dat altijd de ringweg van Hoogezand...estelle schreef:Leuk!!Patrol schreef:He ik ken dat plekje. Daar lopen inderdaad wel eens vaker honden los. Is dat ook de bedoeling van dat veldje of klim je over het hek?
Ik zal eens kijken of ik woensdag ook kan komen.... Chevy is erg sociaal en kan erg gek doen..pb even als je denkt te komen.
Dat veldje ligt daar bij het winkelcentrum De Hooge Meeren.
Er staat een hek wat je opzij kunt schuiven.
Volgens Sharmayne is het veldje van de gemeente en wordt er voorlopig niks meegedaan omdat het bevuilde grond is.
Politie rijdt er ook de godganze tijd langs dus als het niet zou mogen neem ik aan dat ze ons weleens eraf hadden geroepen.