Moderator: moderatorteam
Als het aan mij lag dan was hij al lang thuisMir@n schreef:Ik snap ook niet dat ze 'm niet direct in dr jaszak heeft gepropt
Ik wil eigenlijk ook wel weer, maar ik durf 't niet zo goed aan met die andere twee die hier rondlopen. (Je weet wel, 3 is teveel)
't is een prachtig lief mormeltje Marja.......

Ik heb er hier 5, gaat heel goed hoorMir@n schreef:Ik snap ook niet dat ze 'm niet direct in dr jaszak heeft gepropt
Ik wil eigenlijk ook wel weer, maar ik durf 't niet zo goed aan met die andere twee die hier rondlopen. (Je weet wel, 3 is teveel)
't is een prachtig lief mormeltje Marja.......
je was net te laat Estelle, wij hadden onze kitten net " besteld" anders was ik ook even langs gekomenestelle schreef:Ahh mn schatje!
Ze worden steeds leuker. Gaan nu spelen met elkaar, vallen moeders afentoe aan en als ze mij of Frank horen dan beginnen ze hard te piepen of komen waggelend op ons af.

Ahhhh jammer!! Zou leuk zijn als de kittens bij forummers terecht zouden komen.Jacky schreef:je was net te laat Estelle, wij hadden onze kitten net " besteld" anders was ik ook even langs gekomenestelle schreef:Ahh mn schatje!
Ze worden steeds leuker. Gaan nu spelen met elkaar, vallen moeders afentoe aan en als ze mij of Frank horen dan beginnen ze hard te piepen of komen waggelend op ons af.
Ik zou het ook geweldig vinden dat de broertjes en zusjes bij mensen hier op het forum terecht zouden komenestelle schreef:Ahhhh jammer!! Zou leuk zijn als de kittens bij forummers terecht zouden komen.Jacky schreef:je was net te laat Estelle, wij hadden onze kitten net " besteld" anders was ik ook even langs gekomenestelle schreef:Ahh mn schatje!

Die kleine rat van mij is niet de brutaalsteestelle schreef:Daarnet was de bijdehandste van het stel zn moeder aan het aanvallen, liep die met een hoge rug, hoge staart en hoge pootjes om zn moeder heen en dan afentoe jumpte die bovenop dr. Toen die haar uiteindelijk bovenop dr kop sprong kreeg die een fikse correctie waarna die direct aftaaide en braaf in zn holletje ging liggen. prachtig om te zien.