en die van mij

Moderator: moderatorteam

Steeds beter. Met stukken laat hij zien wat hij kan met snelheidmarye schreef:Leuk om te zien!
Hoe gaat het eigenlijk met Harley op wedstrijden?

Inge O schreef:wat vreemd - je zou denken dat die afstand gestandardiseerd is, toch*Anita* schreef: Paaltjes hadden een andere tussen afstand en dan komt hij niet in een ritme. A schutting blijft wat eng en is hij erg voorzichtig.?

klopt. Met de huidige afstand moet hij bij paal 8 een extra pasje maken om goed uit te kunnen komenInge O schreef:vreemd, die twee cm verschil, want idd, als je dat vermenigvuldigt maal x paaltjes kom je toch al op een halve hondlengte.*Anita* schreef:Inge O schreef:wat vreemd - je zou denken dat die afstand gestandardiseerd is, toch*Anita* schreef: Paaltjes hadden een andere tussen afstand en dan komt hij niet in een ritme. A schutting blijft wat eng en is hij erg voorzichtig.?
Er is ook een gestandardiseerde afstand. Die schrijft dat het tussen volgens een bepaalde afstand moet zijn. (weet zo niet exact hoeveel)
Op wedstrijden nam Harley de palen ook slecht en begreep ik niet waarom. 2 maanden geleden hebben we een nieuwe palenset aangeschaft (dezelfde als op de fhn wedstrijden) en toen nam hij ze met de training ook niet meer.
We zijn gaan nameten en het bleek dat er 2 cm verschil in zat. Waarschijnlijk komt hij daardoor niet in een ritme. Met Pardoes merk ik hier nooit wat van

Papa is zelf ook altijd heel trots volgens mij*Anita* schreef:Zijn zoontje was er ook de gehele dag bij.Inge schreef:Hey...ik zie een bekende! (Vincent)
Zijn zoontje zit bij mij op de BSO
Is altijd erg trots als pappa prijs heeft