Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
eerst hadden we alleen nog maar schuim party s
maar nu hebben we een bubbel mat met heel veel standen en koude of warme bubbels
nu staan ze op zijn zachts ik geloof best dat de buren mij waarderen:pffff:
als de hondjes zwemmen gaan de bubbels eff uit :N:
dus voortaam hebben we dit met bubbels
Gisteren zijn we naar m'n schoonouders geweest om te gaan zwemmen bij het zwembad bij hun op het land maar volgende keer willen we naar jou toe, dat ziet er veel leuker uit
Gisteren zijn we naar m'n schoonouders geweest om te gaan zwemmen bij het zwembad bij hun op het land maar volgende keer willen we naar jou toe, dat ziet er veel leuker uit
is die van hun niet groter dan
ik zou het wel weten met een stukje land
Jawel, die is heel groot. hij is 1.45 diep, 13m. lang en erg breed, daar kun je echt in zwemmen maarja geen bubbels
Jawel, die is heel groot. hij is 1.45 diep, 13m. lang en erg breed, daar kun je echt in zwemmen maarja geen bubbels
twinkeltje schreef:eerst hadden we alleen nog maar schuim party s
maar nu hebben we een bubbel mat met heel veel standen en koude of warme bubbels
Ik wil niet zeuren hoor... Het ziet er heerlijk uit, maar er gaat een heleboel water in. En een balkon is meestal berekend op "normaal" gebruik plus wat extra gewicht...Ik zou wel even berekenen wat er qwa gewicht op je balkon ligt dan, en navragen of dit veilig is.
twinkeltje schreef:eerst hadden we alleen nog maar schuim party s
Ik wil niet zeuren hoor... Het ziet er heerlijk uit, maar er gaat een heleboel water in. En een balkon is meestal berekend op "normaal" gebruik plus wat extra gewicht...Ik zou wel even berekenen wat er qwa gewicht op je balkon ligt dan, en navragen of dit veilig is.
gr Mirjam
ja ik zou eigenlijk een paar stutpalen bij me onder buren op het balkon moeten zetten
maar zonder gekheid dit is een best oud gebouw echt nog zo massief beton gebeuren