Daar gaan de dames!

Spelen?

Woeps, zus in de weg :N:

Zooo, even afkoelen.

Zelluf gevonden

Leuk is het hier

Baasssssssssssje! Heb je gezien hoe mijn zus eruit ziet??
Vera demonstreert "oorzaak en gevolg".

Gevolg.

En de oorzaak:

Moderator: moderatorteam

:N: Helemaal geweldigMoos schreef:

Wat een rot-leven heeft ze toch...Moos schreef:Hahahaahahahah, drie keer raden waar ze nu ligtZoek stok! schreef:Tsjonge jonge, en dat mag daarna nog op de bank ook zeker

Dat heeft hij haar toen hij 10 weken was meteen aangeleerd denk ikRami schreef:Wat een rot-leven heeft ze toch...Moos schreef:Hahahaahahahah, drie keer raden waar ze nu ligtZoek stok! schreef:Tsjonge jonge, en dat mag daarna nog op de bank ook zeker
Leuke foto's en filmpje, Marloes!
Op onderstaande heeft Saar een beetje een Bram-lipje...![]()

Goed he, alle honden aan de gekke lipMoos schreef: Dat heeft hij haar toen hij 10 weken was meteen aangeleerd denk ik![]()
Saars lip zit heel vaak zo
![]()
En een paar weken geleden heeft Bram Vera ook meteen maar ingewijdt![]()

Gekke lippen ruleZoek stok! schreef:Goed he, alle honden aan de gekke lipMoos schreef: Dat heeft hij haar toen hij 10 weken was meteen aangeleerd denk ik![]()
![]()

Nou ja, het is me bij Saar (qua foto's) helemaal niet eerder opgevallen!Moos schreef:Dat heeft hij haar toen hij 10 weken was meteen aangeleerd denk ikRami schreef:Wat een rot-leven heeft ze toch...Moos schreef:Hahahaahahahah, drie keer raden waar ze nu ligtZoek stok! schreef:Tsjonge jonge, en dat mag daarna nog op de bank ook zeker
Leuke foto's en filmpje, Marloes!
Op onderstaande heeft Saar een beetje een Bram-lipje...![]()
![]()
![]()
Ik plaats ze ook vaak niet of ik maak er geen foto vanRami schreef:
Nou ja, het is me bij Saar (qua foto's) helemaal niet eerder opgevallen!
En Vera ook al een lip! Haha, ja gekke lippen rule...