Over het eerste heb ik nooit nagedacht, omdat we in principe altijd samen om vakantie gingen, maar dat is wel het meest ideaal, en de mensen van oppasadresje 2 hadden gezegd dat ze liever maar 1 hond hadden, maar hebben er samen nog over gepraat.yamie schreef:fijn dat het geregeld is, wat ik alleen niet snap, is dat dit niet de eerste oproep is voor oppas, en nu gaat ze toch naar mensen die haar al kennen en vaker haddenAimee schreef:Het is geregeld![]()
Ze gaat de eerste week naar de vriend van mijn moeder, daar logeren ze vaak voor een weekendje, ze zien hem sowieso 1x in de week, en kennen het huis etc hebben daar ook hun eigen mandje![]()
De andere week gaat ze ook samen met Ben bij kennissen ( waar Ben normaal alleen naartoe zou gaan ) die wonen hier in de buurt, dus ze kennen sowieso ook de wandelroutes etc.als je zulke plekjes hebt, snap ik niet waarom je op een forum moet vragen om oppas, of die plekjes waren niet je eerste keus of......
Het is niet zo dat ik geen adresjes heb waar ze het kent en de mensen kent, maar zoals ik al zei, die waren in eerste instantie gewoon niet ideaal ( bij de fokker de trap bijvoorbeeld en vaak het aankomen in gewicht ) dus ik dacht als er nou iets is waar het wel ideaal voor haar is, met iemand met een oudere hond bijvoorbeeld, maar ik had verder niet echt gedacht aan de vreemde omgeving