Zoals iedere maand heb ik van de eigenaren weer één of enkele foto's gehad van hun "pup" op de leeftijd van 8 maanden.
Biko:

Cas:

Charlie:

Eva:

Storm:

Moderator: moderatorteam

Ik vind Cas er het minst voordelig op staan, door de soort camera en het feit dat zijn neus en kop wel erg dicht bij de lens zaten ziet hij er een beetje vreemd uit juist.massam schreef:Die van cas is mooi joh!![]()
het is een heel mooi nest suzanne! wees maar trots!
da's waar maar het is zo'n mooie statige fotoLongFields schreef:Ik vind Cas er het minst voordelig op staan, door de soort camera en het feit dat zijn neus en kop wel erg dicht bij de lens zaten ziet hij er een beetje vreemd uit juist.massam schreef:Die van cas is mooi joh!![]()
het is een heel mooi nest suzanne! wees maar trots!![]()
Dank je voor het compliment over het nest, ik ben ook erg tevreden tot nu toe.

Het is me bij het zien van de honden in levenden lijve niet opgevallen, ik denk dat het voornamelijk ligt aan het moment van fotograferen. Eva is op deze foto heel erg attent op de fotograaf en spitst daarbij letterlijk de oren. Volgens mij hebben ze geen van vijven te wijd uit elkaar geplaatste of te laag aangezette oren, voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien.MARC_S schreef:Even wat anders Suzanne, ligt het aan mij of staan Eva's oren hoger op de kop dan bij de rest?Zij heeft ze heel dicht bij elkaar bovenop en dat zie ik eigenlijk alleen bij haar.
Kijk:
Dat klopt ook wel weer. Cas kan net zo statig/trots staan als zijn oma Sjefke soms kan. Het is leuk om zoiets dan bij de tweede generatie weer terug te zien.massam schreef:da's waar maar het is zo'n mooie statige fotoLongFields schreef:Ik vind Cas er het minst voordelig op staan, door de soort camera en het feit dat zijn neus en kop wel erg dicht bij de lens zaten ziet hij er een beetje vreemd uit juist.massam schreef:Die van cas is mooi joh!![]()
het is een heel mooi nest suzanne! wees maar trots!![]()
Dank je voor het compliment over het nest, ik ben ook erg tevreden tot nu toe.