Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondencamping??

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

hondencamping

Hondencamping??

Ongelezen bericht door hondencamping »

Wij willen graag jullie mening over het volgende:
Wij willen weten of er animo is voor een camping waarbij hondenbezitters meer dan welkom zijn.
Onze gedachte is om een camping te starten in Duitsland (Saksen) die min of meer hondgericht is.
Het terrein is royaal met een aangrenzend privé parkje met vijver.
Er zal tevens een mogelijkheid zijn wanneer de gasten een dag/avond weg willen zonder hond ,de hond gewoon bij ons op het terrein kan verblijven (mits een sociale hond).
Indien de hond problemen kan geven met andere honden is er een grote kennel met een buitenverblijf.
Graag jullie mening hierover.

Vriendelijke groet
Sabby
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sabby »

volgens mij wel een goed idee, alleen Duitsland trekt mij niet zo, persoonlijk ;)
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Duitsland is een mooi land, maar Dresden ligt zowat tegen Polen en Tjechie aan. Het oosten van Duitsland vind ik persoonlijk het minst mooie deel van Duitsland. Het is ook een vrij onbekend deel (en onbekend maakt onbemind voor veel mensen). Zelf vind ik het een schitterend initiatief (zeker als er huisjes bij te huur zijn ook), maar de streek + de voor mijn hond te lange reis zijn voor mij redenen om er niet naartoe te gaan.
Ik wens jullie wel veel succes met de campingplannen.
fabiola
Actief

Ongelezen bericht door fabiola »

Ik ben nooit naar het oosten van DL geweest, maar dat staat nog wel op mijn lijstje. Gelukkig hebben wij halverwege een bezoekadres, waar we bij langere reizen in of door DL een nacht blijven, zodat de reis niet te lang wordt voor de honden, voor onze dochter en voor ons zelf :wink:

Ik vind het initiatief heel fijn. Zou het zeker op mijn lijstje zetten. Maar alleen als er ook huisjes of stacaravans zijn. (het gaat ons om normale bedden... :mrgreen: ). Dan wordt ik vast een klant! :ok:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Hoe meer adressen waar honden welkom zijn, hoe beter, dus vooral doen.
Die kant van Duitsland zou ik ook nog wel eens willen zien. Kan je daar qua wandelen met de hond lekker uit de voeten of loop je voornamelijk langs de openbare wegen?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Ik zou er zeker oren naar hebben! :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

klinkt wel oke jammer dat het zo ver is maar als we eens een paar weken weg zijn is het wel te doen
Afbeelding
fabiola
Actief

Ongelezen bericht door fabiola »

Roelfien schreef:Hoe meer adressen waar honden welkom zijn, hoe beter, dus vooral doen.
Die kant van Duitsland zou ik ook nog wel eens willen zien. Kan je daar qua wandelen met de hond lekker uit de voeten of loop je voornamelijk langs de openbare wegen?
Je kan in DL echt heeeeeel goed wandelen. Komt geen openbare weg tegen en wandelroutes in overvloed!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”