:N:

Moderator: moderatorteam

je bedoelt de klammsee?LongFields schreef:Mooie foto´s, er zitten een aantal zeer bekende locaties bij.![]()
Jij bent dus wel naar de Stauseen van Kaprun geweest, toen wij er waren, waren die helaas nog niet geopend. Dus we moeten in ieder geval nog een keertje terug.

Nee, de stuwmeren, zoals ik (volgens mij dan toch) hier zie:Jeannettebo schreef:je bedoelt de klammsee?LongFields schreef:Mooie foto´s, er zitten een aantal zeer bekende locaties bij.![]()
Jij bent dus wel naar de Stauseen van Kaprun geweest, toen wij er waren, waren die helaas nog niet geopend. Dus we moeten in ieder geval nog een keertje terug.
daar hebben we de kennismakings wandeling gehad

dit is het meer bij de sigmund-thun klammLongFields schreef:Nee, de stuwmeren, zoals ik (volgens mij dan toch) hier zie:Jeannettebo schreef:je bedoelt de klammsee?LongFields schreef:Mooie foto´s, er zitten een aantal zeer bekende locaties bij.![]()
daar hebben we de kennismakings wandeling gehad
Zijn jullie trouwens in de Klamm zelf geweest (met al die trappetjes)? Toen wij er in april waren, was de helft van de trappetjes weggeslagen door sneeuw- of ijsvorming en kon je er dus echt niet meer in. Ik ben benieuwd of het inmiddels al hersteld is.