Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden-kijkkastje gemaakt
Moderator: moderatorteam
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat gaaf!
Zoiets voor je hondje die er niet meer is dacht ik ook meteen aan. Maar voor puppybandje enzo is het ook heel leuk!
Maar ik heb nu mss wel weer een idee voor de as van Floor en Job, want daar was ik nog steeds niet over uit maar zoiets lijkt me wel wat! (maar dan met een foto want zo creatief als jij ben ik niet
)
Zoiets voor je hondje die er niet meer is dacht ik ook meteen aan. Maar voor puppybandje enzo is het ook heel leuk!
Maar ik heb nu mss wel weer een idee voor de as van Floor en Job, want daar was ik nog steeds niet over uit maar zoiets lijkt me wel wat! (maar dan met een foto want zo creatief als jij ben ik niet
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Ehm... plagiaat!Lysette schreef:Wat gaaf!
Maar ik heb nu mss wel weer een idee voor de as van Floor en Job, want daar was ik nog steeds niet over uit maar zoiets lijkt me wel wat! (maar dan met een foto want zo creatief als jij ben ik niet)
Haha, nee hoor, ik geef je meteen de tip dat je dit soort kastje (nou ja, de kale variant dan) bij Ikea kunt kopen!
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh ja tuurlijk! Ik zat al te denken aan Xenos ofzo maar bij Ikea heb ik ze idd gezien! Thnx, binnenkort maar eens op jacht!Rami schreef:Ehm... plagiaat!Lysette schreef:Wat gaaf!
Maar ik heb nu mss wel weer een idee voor de as van Floor en Job, want daar was ik nog steeds niet over uit maar zoiets lijkt me wel wat! (maar dan met een foto want zo creatief als jij ben ik niet)
![]()
![]()
Haha, nee hoor, ik geef je meteen de tip dat je dit soort kastje (nou ja, de kale variant dan) bij Ikea kunt kopen!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer: