Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
MoniqueDM schreef:Ze zijn stuk voor stuk weer prachtig Elly.
Maak je deze nog steeds met je voorzetlensje?
Deze zijn met een Canon macrolens gemaakt. Maar soms zet ik er nog een voorzetlensje voor, maar dan moet het wel goed weer zijn.
De druppels heb ik trouwens geflitst, doe ik normaal nooit bij macro, maar het waaide zo erg en bij druppeltjes stoort het minder dan bij beestjes. Daar krijg je dan vaak van die hard belichte of witte plekken.
De vlinder is waarschijnlijk een metaalvlinder, dat is een dagactieve nachtvlinder.
Ik hoop binnenkort weer naar dat heideveldje te gaan, waar ik hem (haar?) gezien had en hopelijk vind ik er meer.
Maar het weer moet eerst iets beter worden, met al die regen van vandaag wordt het ook niets.
gisteren weer wat "geschoten".
Deze schorpioenvlieg
Ik ging eigenlijk op stap voor libellen en juffers die ik nog niet eerder gefotografeerd heb. Dat was een fiasco, maar ik heb wel de wielewaal gezien en natuurlijk gehoord, inclusief jongen.
Toen ik met de macrolens liep, zat er een vogeltje verderop op een tak in het water. Met de macrolens toch maar een foto gemaakt. Blijkt het een jong van een blauwborst te zijn. Ziet er nu nog een beetje onooglijk uit, maar toch altijd leuk om "zeldzame" soorten te scoren