en zo kijk je uit als je niet meer zo erg moe bent
Moderator: moderatorteam

hercujess schreef:Hij kleurt wel mooi bij je vloerbedekking

er is al kots op gekomen , een glas cola druppels van de koffiePepie schreef:Verrek zeg...............Dat zou hier 1 groot vlekkenpaleis worden die vloerbedekkinghercujess schreef:Hij kleurt wel mooi bij je vloerbedekking

Nou echt niet.....dat was dan geen goeie kotsboemerang schreef:er is al kots op gekomen , een glas cola druppels van de koffiePepie schreef:Verrek zeg...............Dat zou hier 1 groot vlekkenpaleis worden die vloerbedekkinghercujess schreef:Hij kleurt wel mooi bij je vloerbedekking
men neme een emmertje water doe daar iets tapijt reiniger in
en de vlekken verdwijnen

echt wel , ik maak gewoon goed schoonPepie schreef:Nou echt niet.....dat was dan geen goeie kotsboemerang schreef:er is al kots op gekomen , een glas cola druppels van de koffiePepie schreef:Verrek zeg...............Dat zou hier 1 groot vlekkenpaleis worden die vloerbedekkinghercujess schreef:Hij kleurt wel mooi bij je vloerbedekking
en de vlekken verdwijnen

Neem maar eens een kat. Die kunnen goed spugen, krijg je nooit meer schoonboemerang schreef:echt wel , ik maak gewoon goed schoonPepie schreef:Nou echt niet.....dat was dan geen goeie kotsboemerang schreef:er is al kots op gekomen , een glas cola druppels van de koffiePepie schreef: Verrek zeg...............Dat zou hier 1 groot vlekkenpaleis worden die vloerbedekking
en de vlekken verdwijnen
van een poes danastrid schreef:Neem maar eens een kat. Die kunnen goed spugen, krijg je nooit meer schoonboemerang schreef:echt wel , ik maak gewoon goed schoonPepie schreef:Nou echt niet.....dat was dan geen goeie kotsboemerang schreef: er is al kots op gekomen , een glas cola druppels van de koffie
en de vlekken verdwijnen

Kiek een ervaringsdeskundigeastrid schreef:Neem maar eens een kat. Die kunnen goed spugen, krijg je nooit meer schoonboemerang schreef:echt wel , ik maak gewoon goed schoonPepie schreef:Nou echt niet.....dat was dan geen goeie kotsboemerang schreef: er is al kots op gekomen , een glas cola druppels van de koffie
en de vlekken verdwijnen

ik heb geen kat ... dusPepie schreef:Kiek een ervaringsdeskundigeastrid schreef:Neem maar eens een kat. Die kunnen goed spugen, krijg je nooit meer schoonboemerang schreef:echt wel , ik maak gewoon goed schoonPepie schreef: Nou echt niet.....dat was dan geen goeie kots