Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ook maar even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
oxborn
ook maar even voorstellen
Ook ik zal me even netjes voorstellen
Ik ben Linda 27 jaar oud en sinds 2005 getrouwd.
We hebben een zoontje van ruim 2 en in september hopen we de tweede te mogen verwelkomen
Sinds vandaag hebben we een jack russel pup van 10 weken oud, zodoende ben ik hier ook terecht gekomen, om wat informatie op te zoeken over dit ras
Verder hebben we nog 5 katten, een vijver en een aquarium en een aantal konijnen.
Ik denk niet dat ik hier heel erg actief zal zijn, maar vind meelezen wel intressant, maar wegens het drukke gezinsleven schiet echt actief meedoen op het forum er waarschijnlijk bij in.
Wel hoop ik hier informatie vandaan te kunnen krijgen en bij enkele problemen wat advies, al ben ik niet helemaal een groentje wat het houden van honden beterft, want 5 maanden terug hebben we mijn 15 jaar oude hond in laten slapen.
Ik ben Linda 27 jaar oud en sinds 2005 getrouwd.
We hebben een zoontje van ruim 2 en in september hopen we de tweede te mogen verwelkomen
Sinds vandaag hebben we een jack russel pup van 10 weken oud, zodoende ben ik hier ook terecht gekomen, om wat informatie op te zoeken over dit ras
Verder hebben we nog 5 katten, een vijver en een aquarium en een aantal konijnen.
Ik denk niet dat ik hier heel erg actief zal zijn, maar vind meelezen wel intressant, maar wegens het drukke gezinsleven schiet echt actief meedoen op het forum er waarschijnlijk bij in.
Wel hoop ik hier informatie vandaan te kunnen krijgen en bij enkele problemen wat advies, al ben ik niet helemaal een groentje wat het houden van honden beterft, want 5 maanden terug hebben we mijn 15 jaar oude hond in laten slapen.
-
Conny Giesen
- nieuw lid
- Contacteer:
Welkom
Hallo Linda,
Welkom! 5 katten, dat is een hele verzameling. Wonen ze binnen, of vooral buiten?
Welkom! 5 katten, dat is een hele verzameling. Wonen ze binnen, of vooral buiten?
- Zenda
- Zeer actief
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
oxborn
- MC65
- Zeer actief
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer:

Wij hebben 4 Tsjechoslowaakse Wolfhonden, een teefje van bijna 3 jaar,
Een reu en een teef van 15 maanden, en een puppen-teefje van 10 weken.
Ik wens je veel lees- en schrijfplezier !!
http://www.vantaelsesluske.nl __ groeten Stefanie