Mag wel eens onkruid weghalen zie ik nu op de foto
Moderator: moderatorteam

Wel nee, joh! Staat juist erg leuk op de foto!Kaiou schreef:Mag wel eens onkruid weghalen zie ik nu op de foto![]()
TARAKWij hebben kipjes bij Knoeppie, een vreselijk jaloerse jachthond dus de kipjes moeten DOOD DOOD DOOD!Kaiou schreef:Kipjes bij Kaiou met zijn vogelobsessie is niet echt een goed planKnoeppie schreef:Kippen los in je tuin laten lopen werkt ook als een gék tegen onkruid!. Hij zou er van gaan levend BARFen ben ik bang
.

Knoeppie schreef:Wij hebben kipjes bij Knoeppie, een vreselijk jaloerse jachthond dus de kipjes moeten DOOD DOOD DOOD!Kaiou schreef:Kipjes bij Kaiou met zijn vogelobsessie is niet echt een goed planKnoeppie schreef:Kippen los in je tuin laten lopen werkt ook als een gék tegen onkruid!. Hij zou er van gaan levend BARFen ben ik bang
.
Die lopen dus ook niet tegelijk door de tuin

Bij mij passen er nog 4 stoelen en een tafel in, precies genoeg dusKaiou schreef:Knoeppie schreef:Wij hebben kipjes bij Knoeppie, een vreselijk jaloerse jachthond dus de kipjes moeten DOOD DOOD DOOD!Kaiou schreef:Kipjes bij Kaiou met zijn vogelobsessie is niet echt een goed planKnoeppie schreef:Kippen los in je tuin laten lopen werkt ook als een gék tegen onkruid!. Hij zou er van gaan levend BARFen ben ik bang
.
Die lopen dus ook niet tegelijk door de tuinNou, ik weet niet hoe groot jouw tuin is, maar wanneer je in die van mij ook nog een kippenhok zou zetten kunnen er misschien nog net 2 stoelen bij. Neeh, laten we dat maar niet doen. Ik trek het onkruid er zelf wel uit, in ieder geval voor de volgende foto