Vanaf dinsdag komt ze hier tijdelijk wonen, ze blijft van de fokker en dan kijken we over een paar maanden hoe of wat
Moderator: moderatorteam

nee hoor, dat heeft niets met eelt te makenjidde schreef:Alle pups hebben dat hoor, omdat ze nog eelt moeten krijgenAimee schreef:Het is een leukerdje!! Komt het vaker voor bij DH's, die lichte voetkussentjes? Of veranderd dat nog van kleur?

Zwarte zooltjes?jidde schreef:Alle pups hebben dat hoor, omdat ze nog eelt moeten krijgenAimee schreef:Het is een leukerdje!! Komt het vaker voor bij DH's, die lichte voetkussentjes? Of veranderd dat nog van kleur?
Nee, ze moeten nog doorkleuren. Dat wordt helemaal zwart als ik het goed kan inschatten. Eva had helemaal roze voetjes maar ze is niet doorgekleurd. Had wel moeten gebeuren en heel misschien verandert er nog een beetje. Maar bij Eva is het echt witte aftekening. Bij jullie nieuwe herdertje wordt dat dus absoluut nog zwart verwacht ik.jidde schreef:Alle pups hebben dat hoor, omdat ze nog eelt moeten krijgenAimee schreef:Het is een leukerdje!! Komt het vaker voor bij DH's, die lichte voetkussentjes? Of veranderd dat nog van kleur?
Leuk hoor! Ik vind paps ook een hele mooie DH!jidde schreef:Mamma djara:sirene schreef:Wat een schatje zeg! Heerlijk! Veel plezier met haar.
Krijgen we ook een foto van paps en mams ? (nee, ik ga niets zeggen over glijbaanruggen)
Pappa Rico
Rico is een kleinkind van Nicki, de volle zus van NanniVandaar dat ik ergggg graag een rico dochter wil
Hmmm, die kop vind ik echt niet mooi.jidde schreef:Valt wel mee, mams heeft een lange neus en oren (net Nanni) dus kan bij die teef geen kwaad. tegenwoordig zie je dat juist heel vaak bij reuen, die kortere neuzen en dikke koppen.
Dit is trouwens der oom:
http://www.altenberger-land.de/media/im ... s20073.jpg
Djenges Kahn, broer van Djara
Maar hij heeft een werkkarakter, prachtig!!sirene schreef:Hmmm, die kop vind ik echt niet mooi.jidde schreef:Valt wel mee, mams heeft een lange neus en oren (net Nanni) dus kan bij die teef geen kwaad. tegenwoordig zie je dat juist heel vaak bij reuen, die kortere neuzen en dikke koppen.
Dit is trouwens der oom:
http://www.altenberger-land.de/media/im ... s20073.jpg
Djenges Kahn, broer van Djara
En dan die uitdraaiende voeten :N: