witje kom jij met me spelen , maar niet gemeen spelen hoor

tuurlijk niet , kijk maar naar mijn ogen

en hap

even een golden staart proeven

hey zeg dat doen we niet

nee maat zal het nooit weer doen , we zijn toch vriendjes

Moderator: moderatorteam

men pakt een oud mesje , ga in bos bes pluk houding staanjenny* schreef:hahaha, lekker spelen!
Enne marianne, wil je een keer bij mij komen onkruid weghalen tussen de tegels, kun jij heel goed zie ik

in een-wat-voor-houding?boemerang schreef:men pakt een oud mesje , ga in bos bes pluk houding staanjenny* schreef:hahaha, lekker spelen!
Enne marianne, wil je een keer bij mij komen onkruid weghalen tussen de tegels, kun jij heel goed zie ik
en met dat mesje al het onkruid weg halen
twee dagen spierpijn :N: maar dan is het weer mooi glad
moet je toch eens bosbessen plukkenSannePP schreef:in een-wat-voor-houding?boemerang schreef:men pakt een oud mesje , ga in bos bes pluk houding staanjenny* schreef:hahaha, lekker spelen!
en met dat mesje al het onkruid weg halen
twee dagen spierpijn :N: maar dan is het weer mooi gladmaareeh, ik pluk geen bessen, laat staan dat ik onkruid wiedt! :N:
Ontopic: leuke foto's! Mooi om de hondentaal te kunnen lezen uit de foto's!

bedoel je dammen of samenPepie schreef::lol: ......Zeg ik ook altijdjenny* schreef:hahaha, lekker spelen!
Enne marianne, wil je een keer bij mij komen onkruid weghalen tussen de tegels, kun jij heel goed zie ik :mrgreen:..............Ze spelen leuk damen Boemmie