He wacht eens even

Een hond!

Even kijken of het wat is

Ja hoor, een meisje

Het bleek een Whippet x Border Collie, wat een leuk hondje!

En rennen kan ze!

Moderator: moderatorteam

inderdaadMaylala schreef:Bram heeft smaak!

Weet je toevallig hoe die heette?Shibby schreef:Ohhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Toevallig kwam ik vorige week in m'n pauze bij 't werk ook een mix tegen.
Mevrouw wou al helemaal gaan uitleggen wat een Border Collie en een Whippet voor honden waren toen ik haar vroeg wat voor kruising het was, maar toen ik zei dat Shib ook zo'n kruising is was ze heel verbaasd en enthousiast.
Nee geen familie, het was een teefje van 7/8 jaarlonneke schreef:Weet je toevallig hoe die heette?Shibby schreef:Ohhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Mevrouw wou al helemaal gaan uitleggen wat een Border Collie en een Whippet voor honden waren toen ik haar vroeg wat voor kruising het was, maar toen ik zei dat Shib ook zo'n kruising is was ze heel verbaasd en enthousiast.
Misschien ook familie van ons cooper...

lonneke schreef:is dat lishka?
dat is een zus van ons cooper![]()
![]()
![]()

Daar dacht ik ook aan NannaNanna schreef:Lijkt me helemaal het type hond voor jouZoek stok! schreef:Dat zei ik al tegen die man, dat ik volgens mij nog een hond uit dat nest 'ken'. Hij had namelijk hetzelfde verhaal van de Border Collie fokker waar de Whippet over het hek was gesprongen. Hij hoorde het trouwens pas toen ze veertien weken was, maar toen wilde hij haar houden. Leuk hondje hoor, ze heeft de snelheid van de Whippet, maar de baasgerichtheid van de Border. Ze gingen binnenkort beginnen met behendigheid.lonneke schreef:is dat lishka?
![]()
![]()
Baasgericht, makkelijk, snel, leergierig.
Nee zeker geen familie....Shibby schreef:Nee geen familie, het was een teefje van 7/8 jaarlonneke schreef:Weet je toevallig hoe die heette?Shibby schreef:Ohhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Misschien ook familie van ons cooper...
Aan ons cooper zagen we het eerder dat het een kruising was.Zoek stok! schreef:lonneke schreef:is dat lishka?
![]()
![]()
Dat zei ik al tegen die man, dat ik volgens mij nog een hond uit dat nest 'ken'. Hij had namelijk hetzelfde verhaal van de Border Collie fokker waar de Whippet over het hek was gesprongen. Hij hoorde het trouwens pas toen ze veertien weken was, maar toen wilde hij haar houden. Leuk hondje hoor, ze heeft de snelheid van de Whippet, maar de baasgerichtheid van de Border. Ze gingen binnenkort beginnen met behendigheid.
Geloof me ik ken er nu 3 uit het nest en die zijn allemaal zo.Zoek stok! schreef:Ja erg leuk hondje, maar wat te smalletjes voor mij. Ook ontzettend gevoelig en onderdanig, maar dat zullen ze niet allemaal zijn neem ik aan.Nanna schreef: Lijkt me helemaal het type hond voor jou
Baasgericht, makkelijk, snel, leergierig.