de 2 mannen:

3.5 week:

ROOD:

BLAUW:

Moderator: moderatorteam

Hoi Inge,Inge O schreef:ik snap die hekjes nooit zo goed - mogen ze dan een keer buiten, hebben ze er nog weinig aan.
vom Grubenländer-Schupo schreef:Hoi Inge,Inge O schreef:ik snap die hekjes nooit zo goed - mogen ze dan een keer buiten, hebben ze er nog weinig aan.
Pups van deze leeftijd die voor het eerst buiten op het gras worden gezet gaan echt niet meteen op onderzoek uit,
laat staan dat ze meteen de hele tuin door rennen.
Het kleine puppyrennetje gebruiken we de eerste keer om ze toch enigzns een vertrouwd en veilig gevoel te geven.
Inmiddels staat er een grote puppyren,
en ze mogen natuurlijk ook vrij in de tuin lopen,
maar dan natuurlijk alleen als we met zijn tweeen zijn,
want anders is er geen grijpen aan in een tuin van 860 vierkante meter.![]()
![]()
![]()
Groetjes Linda

ik ben Inge wel niet maar onze doggenpupjes gingen met 3 weken de hele tuin door hoorvom Grubenländer-Schupo schreef: Pups van deze leeftijd die voor het eerst buiten op het gras worden gezet gaan echt niet meteen op onderzoek uit,

jip007 schreef:ik ben Inge wel niet maar onze doggenpupjes gingen met 3 weken de hele tuin door hoorvom Grubenländer-Schupo schreef: Pups van deze leeftijd die voor het eerst buiten op het gras worden gezet gaan echt niet meteen op onderzoek uit,![]()
Leuke pupjes
jij zegt het , wij lieten de moederhond samen met de pupjes naar buiten , altijd veilig samen met mamsvom Grubenländer-Schupo schreef:jip007 schreef:ik ben Inge wel niet maar onze doggenpupjes gingen met 3 weken de hele tuin door hoorvom Grubenländer-Schupo schreef: Pups van deze leeftijd die voor het eerst buiten op het gras worden gezet gaan echt niet meteen op onderzoek uit,![]()
Leuke pupjes
Hoi Jip.
Tja... er is altijd baas boven baas he?

Hoi Jip, Ja dat is idd ook een manier.jip007 schreef:jij zegt het , wij lieten de moederhond samen met de pupjes naar buiten , altijd veilig samen met mamsvom Grubenländer-Schupo schreef:jip007 schreef:ik ben Inge wel niet maar onze doggenpupjes gingen met 3 weken de hele tuin door hoorvom Grubenländer-Schupo schreef: Pups van deze leeftijd die voor het eerst buiten op het gras worden gezet gaan echt niet meteen op onderzoek uit,![]()
Leuke pupjes
Hoi Jip.
Tja... er is altijd baas boven baas he?