Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jali stelt zich voor....

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Jali
geregistreerd lid
Contacteer:

Jali stelt zich voor....

Ongelezen bericht door Jali »

Ik ben Jali, 57 jaar oud, alle kinderen de deur uit, maar ik heb gezelschap van mijn 2 deugnieten: Gizmo, een mini-Yorkshire van 7 jaar oud en Rakker, een kruising tussen een Yorkshire en een Malthesertje van anderhalf jaar oud. Beiden zijn reutjes.

Verder nog een bejaarde poes in huis van 15 jaar, waar nog maar weinig leven in zit. Ze slaapt haar dagen rond ;)

Als hobby heb fotografie en tuinieren en als ik genoeg puf heb werk ik aan mijn website.

Vriendelijke groet,

Jali
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Welkom :smile1:
Jali
geregistreerd lid
Contacteer:

Dank je!!!

Gezien de uitgebreide registratie ben ik bijna geneigd om hier alvast mijn verhaal en vraag te plaatsen, waarom ik me hier heb aangemeld.

Ik zit ook op andere, soms "gevoeliger" forums, maar zelfs daar is de aanmeldingsprocedure minder ingewikkeld.

Mogelijk is dit een manier om mensen te dwingen om zich eerst voor te stellen, maar welk nut dit heeft als je na het voorstellen niet meteen geactiveerd wordt voor de openbare groep????

Vooruit maar, ik wacht het gewenste mailtje wel af, maar toch vind ik het een wat vreemde procedure.....

Groetjes Jali
Sabby
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sabby »

ik deel je mening volkomen ;)

maargoed, welkom hierzo!
distance-creations.nl voor persoonlijke waakborden en (dieren)dingen met foto!
Afbeelding
Jali
geregistreerd lid
Contacteer:

Ik ben een beetje eigenwijs en zag, dat Kees ook bij de introductie zijn "probleem" al beschreef, dus volg ik zijn voorbeeld.......

In de start heb ik al aangegeven, wat en wie mijn hondjes zijn, reutjes en hun leeftijd.
Het heeft enorm veel tijd en moeite gekost om deze 2 aan elkaar te laten wennen, maar met geduld bereik je veel en geleidelijk aan kunnen ze steeds meer van elkaar hebben.
Sinds eergisteren is echter de vlam in de pijp geslagen, de hormonen-vlam wel te verstaan: Gizmo is plots dolverliefd, als ik het zo mag noemen, op Rakker. Ofwel, hij wilt voortdurend op Rakker rijen, maar ze lijken aan elkaar gewaagd te zijn, want Rakker probeert het ook op zijn beurt.
Ze rennen achter elkaar aan en lijken hier heel veel plezier in te hebben!
Vanmiddag heb ik hier al heel veel gelezen, maar het antwoord heb ik niet gevonden: Laat ik dit gewoon gebeuren of moet ik dit afkeuren?
Is dit iets van dominantie of is dit hun spelletje?

Ik heb de afgelopen dagen niet ingegrepen, maar hen hun gang laten gaan. Ook vandaag was het praktisch de hele dag bingo, maar nu liggen ze echt uitgeteld te slapen.

Ga ik door met het ze zelf te laten uitzoeken of moet ik ingrijpen en dit niet toestaan?

Kortom, ik zit nogal met wat vragen en aangezien het gebeuren nog heel recent is, zou ik graag snel de visies van anderen horen (lezen)

Mijn excuses voor mijn ongeduld, ik bedoel het zo venijnig niet ;)

Groetjes Jali
JoOrdY
Actief

Ongelezen bericht door JoOrdY »

Welkom :ok:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Jali schreef:
Mogelijk is dit een manier om mensen te dwingen om zich eerst voor te stellen, maar welk nut dit heeft als je na het voorstellen niet meteen geactiveerd wordt voor de openbare groep????

Vooruit maar, ik wacht het gewenste mailtje wel af, maar toch vind ik het een wat vreemde procedure.....

Groetjes Jali
Het kan nog weleens gebeuren dat een admin niet achter de pc zit ( en dus niet direct op het knopje kan drukken om een nieuw lid toe te laten ) maar wat anders aan het doen is, zoals werken , honden uitlaten enfin..noem maar op. :wink:

Maar welkom op het forum en veel plezier hier. :ok:
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Hoi Jali welkom. :cheer:

Ik heb mij ooit laten vertellen dat een reutje dondersgoed weet wat een teefje is, dus als ze gaan rijen op een andere reu of mens dan is mij verteld dat het dominant gedrag is. Maar wacht nog even wat meer antwoorden af, want ik heb het ook maar gehoord.
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Suzan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzan »

Welkom! Ik moet wel lachen om de verliefdheid van de hondjes. Wees maar blij dat ze het goed met elkaar kunnen vinden. Ik zou me er persoonlijk nog niet druk over maken, ik zou dat wel doen als een hond geen leven meer zou hebben door het gedrag van de andere hond maar aangezien ze beiden lol aan alles beleven, mooi laten gaan. Je hebt kans dat ze er op een dag wel flauw van zijn.
Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

Welkom hier. :wink:
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
cornelie

Ongelezen bericht door cornelie »

Ook van my en myn hondjes
WELKOM HIER :zwaai