Even een paar mooie foto's die Bekkie zondag gemaakt heeft van mn manneke! Voor meer foto's kunnen jullie op Keeff's website kijken.

Moderator: moderatorteam

Keeffer weegt nu rond de 1,9/2 kilo, zn fokster zei zondag ook al dat hij nog wat zwaarder mag. Nou toen keek ik echt zoyamie schreef:hoi hoi, leuk ventje heb je, knap smoeltje, nu nog ietsie uitzwaren![]()
heb je hem al eens op de show gehad?

uitzwaren is niet zozeer dat hij meer moet eten oid, dat is ook iets waar je zelf niet zoveel invloed op hebt, gewoon, het volwassen worden, zijn spieren en body, hij doet mij op de foto's ook wat schraal aan, maar van een foto is het moeilijk oordelen hoorTring schreef:Keeffer weegt nu rond de 1,9/2 kilo, zn fokster zei zondag ook al dat hij nog wat zwaarder mag. Nou toen keek ik echt zoyamie schreef:hoi hoi, leuk ventje heb je, knap smoeltje, nu nog ietsie uitzwaren![]()
heb je hem al eens op de show gehad?Dit is echt al heel veel voor hem, begin mei zat hij nog op de 1600 gram.
Maar ik vind het wel lekker hoor als hij wat zwaarder is.
Hij heeft 2 shows gelopen, 1x op de clubmatch en 1x in arnhem. Op de clubmatch werd hij 2e Belovend en in Arnhem 2e Veel Belovend. Zijn keurrapport in Arnhem was veeeeel beter, toen was ik erg blij.
De eerstvolgende show zal in Zwolle zijn (of misschien nog een clubmatch in augustus, maar daar kan je geen JCAC's halen.
)
Is niet alleen op de foto's maar in het echt ookyamie schreef: uitzwaren is niet zozeer dat hij meer moet eten oid, dat is ook iets waar je zelf niet zoveel invloed op hebt, gewoon, het volwassen worden, zijn spieren en body, hij doet mij op de foto's ook wat schraal aan, maar van een foto is het moeilijk oordelen hoor![]()
leuke resultaten tot nu toe toch al
Ik heb um hier in standsirene schreef:Welkom hier!
Op de foto in showstand lijkt het alsof je zijn staart over zijn rug houdt.
Ik weet niet zeker of dat zo is maar als dat zo is, waarom doe je dat ?
De Chi hoort juist geen staart echt over zijn rug te hebben.
Het zou best kunnen dat veel showers het doen met hun Chi maar het is niet de gewenste staartdracht.
Hoog gedragen of in een boog of in een halve cirkel met de punt naar de lendenen gericht is de gewenste staartdracht. Geen gesloten cirkel of plat over over de rug. De staart hangt in rust naar beneden en vormt een lichte haak.
Ik zou juist in zijn stand zij staartje met je vinger naar beneden doen om de foute staartstand niet te benadrukken.

Bedankt voor de uitleg;o)Tring schreef:Thx Mariette en Mathilda!! Leuk wat bekenden te zien.![]()
![]()
@Sirene: Op shows word de staart altijd omhoog gehouden.Keeffer staat daar wel een beetje verkrampt. We hebben nooit op gras geoefend, en toen ik hem in showstand wilde zetten vond hij het niet zo leuk. Dus toen nam Bekkie het over.
Want ik vind het altijd zo zielig om streng te zijn. Bij Bekkie stond hij veeeel beter.