Luka in actie!

Andere jumps

Portretjes

En zo zaten wij (=Marye, Githa en ik) erbij. Hier was het even droog.

Caja was chagrijnig, maar in de zon liggen (toen de workshops afgelopen waren

Moderator: moderatorteam

Leuk om jullie te zien lopen, ik vind dat jullie het super doenCarma schreef:Wat een mooie foto's Linda! Ik ben erg blij met de actiefoto's van Luka! En nogmaals heel erg bedankt dat ik de wissel-workshop mocht doen ipv jou en Bram! Hebben jullie het met de BBQ nog een beetje droog gehouden?

Eerlijk? Het was voor mij een bevestiging om niet meer naar workshops te gaan bij Border Collie gerichte trainers. Bram heeft gewoon een heel ander soort training nodig, veel meer op motivatie en minder op herhaling*Anita* schreef:Waren de workshops dat wat je ervan verwacht had?

Dank je! Leuk om te horen, alleen die wissels he? Ik moet nog veel leren! HahaZoek stok! schreef: Leuk om jullie te zien lopen, ik vind dat jullie het super doen![]()
Tijdens de BBQ was het prachtig weer haha. Ze gingen nog een wedstrijdje doen, maar ik had vooral behoefte om mijn soppende schoenen thuis uit te doen dus ben gaan rijden

Vind workshops vaak meer op herhaling en minder op motivatie.Zoek stok! schreef:Eerlijk? Het was voor mij een bevestiging om niet meer naar workshops te gaan bij Border Collie gerichte trainers. Bram heeft gewoon een heel ander soort training nodig, veel meer op motivatie en minder op herhaling*Anita* schreef:Waren de workshops dat wat je ervan verwacht had?

De Franse wissel moet je gewoon gaan oefenen tijdens wandelen. Luka loopt het ene moment links van je en dan klap je je hoofd om van links naar rechts en doe je je rechterhand naar achteren terwijl je naar voren loopt en een attentiecommando geeft (ik zeg 'kijk'). En andersom natuurlijk ook. EitjeCarma schreef: Dank je! Leuk om te horen, alleen die wissels he? Ik moet nog veel leren! Haha![]()

:M:Inge O schreef:koop je es een keer een goeie camera danZoek stok! schreef:Ja hallo, dat is gewoon geen doen. Een zwarte hond die zooooo snel is dat je camera geen tijd heeft om te focussenInge O schreef:
ik vind haar (?) wel mooi hoor, jammer dat ze er niet helemaal op staat.Ik heb wel wat zwarte vlekken op de foto mocht je daar interesse in hebben
![]()
![]()
.

De poot gaat gelukkig duidelijk een heel stuk beter.*Anita* schreef:Hoe is het met haar blessuremarye schreef:Ja, zielig he.Inge O schreef:arme caya, mocht ze alleen maar mee als toeschouwster?
Ze moest alleen even onderzocht worden.

marye schreef:De poot gaat gelukkig duidelijk een heel stuk beter.*Anita* schreef:Hoe is het met haar blessuremarye schreef:Ja, zielig he.Inge O schreef:arme caya, mocht ze alleen maar mee als toeschouwster?
Ze moest alleen even onderzocht worden.
Ronald heeft het zaterdag onderzocht en denkt dat het vrijwel genezen is en heeft me wat oefeningen meegegeven.
Als de fysio morgen dezelfde mening heeft dan gaan we daar lekker mee aan de slag.
Als ze geen reactie op de oefeningen heeft dan mag ze waarschijnlijk gelukkig weer los tijdens het wandelen.
Heb net even voor het eerst na 6 weken, een kwartiertje voor de G&G met haar geclickerd.
Wist niet dat je een down ook vliegend kan doen, ze was volledig door het dolle![]()
Zelfs het metaalapport vond ze opeens een mega lollige oefening![]()
Hou de poot nu vanavond en morgenochtend ook even in de gaten of hij hierop heeft gereageerd.

Heee, dat klinkt als goed nieuws! Wat zal Caja blij zijn geweest dat ze weer wat voor je mocht doen!marye schreef: De poot gaat gelukkig duidelijk een heel stuk beter.
Ronald heeft het zaterdag onderzocht en denkt dat het vrijwel genezen is en heeft me wat oefeningen meegegeven.
Als de fysio morgen dezelfde mening heeft dan gaan we daar lekker mee aan de slag.
Als ze geen reactie op de oefeningen heeft dan mag ze waarschijnlijk gelukkig weer los tijdens het wandelen.
Heb net even voor het eerst na 6 weken, een kwartiertje voor de G&G met haar geclickerd.
Wist niet dat je een down ook vliegend kan doen, ze was volledig door het dolle![]()
Zelfs het metaalapport vond ze opeens een mega lollige oefening![]()
Hou de poot nu vanavond en morgenochtend ook even in de gaten of hij hierop heeft gereageerd.