hier had ze er genoeg van, ging ze even nog lekker op het flostouw kauwen

Moderator: moderatorteam

ligt aan de hond. ik denk bijvoorbeeld dat lola het te min vindt... sam zou daar best weleens helemaal gek van kunnen zijn.Addy schreef:en gaat de hond daar ook uit zichzelf mee spelen of moet je eerst stimuleren, zie er overigens wel erg gaaf uitmassam schreef:lekker meisje!!
@addy: zie het als een trekspelletje maar dan zonder jou aan de andere kant van het touw. er zit een veer aan om de klappen op te vangen daarom de stellage.

Bedankt voor je uitlegmassam schreef:ligt aan de hond. ik denk bijvoorbeeld dat lola het te min vindt... sam zou daar best weleens helemaal gek van kunnen zijn.Addy schreef:en gaat de hond daar ook uit zichzelf mee spelen of moet je eerst stimuleren, zie er overigens wel erg gaaf uitmassam schreef:lekker meisje!!
@addy: zie het als een trekspelletje maar dan zonder jou aan de andere kant van het touw. er zit een veer aan om de klappen op te vangen daarom de stellage.
teefje van een kennis van me jump vanaf de achterdeur naar achterin de achtertuin om er met een grote sprong in te springen, die vindt het super.
ligt dus een beetje aan de hond
no way dat ik dat met mijn honden zal doenNanna schreef:Zit die filmpjes es te bekijken...
Moet je zien hoe deze terecht komt....Het ziet er spectaculair uit hoor, maar ik zou het met mijn hond niet durven....

Dat is een trekveer of bedoel je die paal die rechts staat?Nanna schreef:Toch zie ik dat die springpole bestaat uit een stevige ijzeren paal in het midden. Als de hond nou rondzwiert aan dat touw, batst ie dan nooit vól tegen die paal op?
(ik las ergens anders dat staffies nou sowieso niet van die voorzichtige naturen zijn)

Nanna schreef:Zit die filmpjes es te bekijken...
Moet je zien hoe deze terecht komt....Het ziet er spectaculair uit hoor, maar ik zou het met mijn hond niet durven....
Allway's in my heart

Deze klimt gewoon tegen de muur op![]()
Zit die filmpjes es te bekijken...
Spectaculiere sprong, maar idd een beetje ( veel ) teveel van het goede.Inge O schreef::N: hier kan ik echt de lol niet van inzien - dat is erop wachten tot het een keer goed fout gaat.Nanna schreef:Zit die filmpjes es te bekijken...

Denk niet dat iedereen even goed rekening houdt met wat wel/niet kan.tibetaantje schreef:Nanna schreef:Zit die filmpjes es te bekijken...
Als ie neerkomt gaat ie gewoon door zijn/haar voorpoten heen.ik weet niet of dit nu goed is voor die spieren maar ze zullen wel heel sterk in de voorpoten zijn anders zouden ze het niet doen met hun hond.

het kan ook negatief werken , , kijk hier maar eens:Addy schreef:Wat is precies een springpole en wat is de achterliggende gedachte daarvan ?

Wat een onzin. Mijn stafford schud ook haar frisbee dood, dus frisbees helpen ook bij het trainen op hondengevechten?Pak-de-bal schreef:het kan ook negatief werken , , kijk hier maar eens:Addy schreef:Wat is precies een springpole en wat is de achterliggende gedachte daarvan ?
het wordt namelijk daar gebruikt als trainingsmiddel voor hondengevechten, daar komt het ook vandaan
( kijk maar naar die kettingen waar ze aan vast zitten)![]()
je ziet hem schudden , dat is de werking dan !!![]()
volgens mij is dit heel slecht voor de rug, als je een "gewone" hond hebt.
En ik maar denken dat mensen dan leuk met hun honden aan het sporten waren, maar ondertussen...Valerie schreef:Wat een onzin. Mijn stafford schud ook haar frisbee dood, dus frisbees helpen ook bij het trainen op hondengevechten?Pak-de-bal schreef:het kan ook negatief werken , , kijk hier maar eens:Addy schreef:Wat is precies een springpole en wat is de achterliggende gedachte daarvan ?
het wordt namelijk daar gebruikt als trainingsmiddel voor hondengevechten, daar komt het ook vandaan
( kijk maar naar die kettingen waar ze aan vast zitten)![]()
je ziet hem schudden , dat is de werking dan !!![]()
volgens mij is dit heel slecht voor de rug, als je een "gewone" hond hebt.