Moderator: moderatorteam
Echt een geweldige foto!alm@ schreef:

Lekker makkelijk, we moeten nog maar een keer een wandeling doen, kan Baco ook weer oefenen.alm@ schreef:Jabilly schreef:Super foto's, je hebt dus 2 van die zwem monsters en balletjes gekken![]()
Groetjes Elswel makkelijk met dit warme weer. Ik plant een stoel bij het water, gooi zo'n 40 keer de bal erin en ik heb 2 doodmoeie hondjes
Doen we, leukbilly schreef:Lekker makkelijk, we moeten nog maar een keer een wandeling doen, kan Baco ook weer oefenen.alm@ schreef:Jabilly schreef:Super foto's, je hebt dus 2 van die zwem monsters en balletjes gekken![]()
Groetjes Elswel makkelijk met dit warme weer. Ik plant een stoel bij het water, gooi zo'n 40 keer de bal erin en ik heb 2 doodmoeie hondjes
![]()
Groetjes Els

Dank jeranetje schreef:Wat een mooie foto's Alma![]()
Waar laat jij de honden zwemmen?

Lekker lijkt het me daaralm@ schreef:Dank jeranetje schreef:Wat een mooie foto's Alma![]()
Waar laat jij de honden zwemmen?Dit is aan het Spaarne. Het gedeelte in Haarlem-Noord tegen Santpoort aan. Het is een flink stuk losloopgebied en doordat het stromend water is, is het redelijk schoon.
Ik ook niet hoor. Ik reed er een paar maanden geleden langs en toen zag ik dat toevallig. Volgens mij is het nog niet zo lang geleden helemaal veranderd daar. Zelfs mijn vriend, die geboren en getogen is in Haarlem-Noord, kende het niet (meer terug). Het ligt ook achter een soort dijkje, vanaf de weg zie je het bijna niet.ranetje schreef:Nooit geweten dat je de honden daar zo lekker kon laten zwemmen![]()
Ze kunnen er ook weer gemakkelijk uit het water komen zie ik.

Het is voor jou iets verder weg, maar de Groene Weelde bij Hoofddorp is voor jou toch ook redelijk te bereiken?alm@ schreef:Ik ook niet hoor. Ik reed er een paar maanden geleden langs en toen zag ik dat toevallig. Volgens mij is het nog niet zo lang geleden helemaal veranderd daar. Zelfs mijn vriend, die geboren en getogen is in Haarlem-Noord, kende het niet (meer terug). Het ligt ook achter een soort dijkje, vanaf de weg zie je het bijna niet.ranetje schreef:Nooit geweten dat je de honden daar zo lekker kon laten zwemmen![]()
Er zijn inderdaad inhammetjes waardoor de honden makkelijk het water uit kunnen komenIk ben in elk geval blij met deze ontdekking want zoveel heb je hier in de buurt niet voor de honden. Zelfs de duinen mag je nergens meer in hier.
Daar wil ik inderdaad een keer naartoeranetje schreef:Het is voor jou iets verder weg, maar de Groene Weelde bij Hoofddorp is voor jou toch ook redelijk te bereiken?alm@ schreef:Ik ook niet hoor. Ik reed er een paar maanden geleden langs en toen zag ik dat toevallig. Volgens mij is het nog niet zo lang geleden helemaal veranderd daar. Zelfs mijn vriend, die geboren en getogen is in Haarlem-Noord, kende het niet (meer terug). Het ligt ook achter een soort dijkje, vanaf de weg zie je het bijna niet.ranetje schreef:Nooit geweten dat je de honden daar zo lekker kon laten zwemmen![]()
Er zijn inderdaad inhammetjes waardoor de honden makkelijk het water uit kunnen komenIk ben in elk geval blij met deze ontdekking want zoveel heb je hier in de buurt niet voor de honden. Zelfs de duinen mag je nergens meer in hier.
Het ligt vlak achter Cruquius.