Ita

Zwemmuuuuuuhhhhhh!
(Rana)

Ita probeert Bente uit te dagen,maar ze had pech....Bente wilde niet

Hier kregen we een mooi staaltje hondentaal tussen Ita en Bente te zien

Moderator: moderatorteam

Woon je in Arnhem zuid of zo dat je de snelweg neemt?Remina schreef:Wat een leuk stuk daar![]()
Ik haal alleen altijd alles door elkaar qua namen dus zou niet weten waar het precies is![]()
Ik ga altijd bij rheden de snelweg af (vanaf arnhem) en dan links richting het bos.
Of bij velp ( vlakbij die bomenhandel) de rotonde over en dan kom ik in het stuk bos waar een beekje stroomt.

Ita is een lieffiealm@ schreef:Wat een lekker bekkie heeft Itamooi schoon water trouwens.

marian* schreef:Woon je in Arnhem zuid of zo dat je de snelweg neemt?Remina schreef:Wat een leuk stuk daar![]()
Ik haal alleen altijd alles door elkaar qua namen dus zou niet weten waar het precies is![]()
Ik ga altijd bij rheden de snelweg af (vanaf arnhem) en dan links richting het bos.
Of bij velp ( vlakbij die bomenhandel) de rotonde over en dan kom ik in het stuk bos waar een beekje stroomt.
Als je in noord woont hoeft dat niet hoor.Deze foto's zijn gemaakt in het bosje t.o. het gemeentehuis van Rozendaal.
Waar jij dan gaat is langs de Beekhuizenseweg.

Het was echt kostelijk om te zienMoos schreef:Hahahahaah, Ita met die poot op Bentes snuit de hele tijd