Drie op een rij

Zes op een rij

Moderator: moderatorteam

Dat geloof ik graag, ze zien er echt top uit hoor, mooie glimmende vachttineke schreef:Nou hier vliegt de tijd wel al was het maar naar het kijken naar Lizzie en pupsTiny schreef:Ik hoop dat de weken snel omgaan, kan ik tenminste komen kijkenHet zijn hele mooie plaatjes
Ze verzorgt ze ook prima en is een uitstekende moederTiny schreef:Dat geloof ik graag, ze zien er echt top uit hoor, mooie glimmende vachttineke schreef:Nou hier vliegt de tijd wel al was het maar naar het kijken naar Lizzie en pupsTiny schreef:Ik hoop dat de weken snel omgaan, kan ik tenminste komen kijkenHet zijn hele mooie plaatjes
ik geloof het direkt, barft ze of krijgt ze kvv ?tineke schreef:Ze verzorgt ze ook prima en is een uitstekende moederTiny schreef:Dat geloof ik graag, ze zien er echt top uit hoor, mooie glimmende vachttineke schreef:Nou hier vliegt de tijd wel al was het maar naar het kijken naar Lizzie en pupsTiny schreef:Ik hoop dat de weken snel omgaan, kan ik tenminste komen kijkenHet zijn hele mooie plaatjes
![]()
Ze eet wel als een bootwerker je wil niet weten hoeveel zo'n klein hondje weg kan werken
Ze barfte direct goed mee en lust eigenlijk alles.Addy schreef:ik geloof het direkt, barft ze of krijgt ze kvv ?tineke schreef:Ze verzorgt ze ook prima en is een uitstekende moederTiny schreef:Dat geloof ik graag, ze zien er echt top uit hoor, mooie glimmende vachttineke schreef: Nou hier vliegt de tijd wel al was het maar naar het kijken naar Lizzie en pups![]()
Ze eet wel als een bootwerker je wil niet weten hoeveel zo'n klein hondje weg kan werken
Nou ik kan me daar een voorstelling van maken ze heeft op sommige dagen zelfs meer dan Rio gegetenInge O schreef:ik denk dat ik het wel weettineke schreef:Ze eet wel als een bootwerker je wil niet weten hoeveel zo'n klein hondje weg kan werken.
kan je je een ideetje vormen wat een groot hondje met dubbel zoveel pups weg kon werken :N:.]