Mam, ik heb het zó warm!

Ik ga d'r maar bij liggen

En dan...

...val ik...

...langzaam in slaap. Zzzz

Gelukkig blijft Jip een oogje in het zeil houden

[/b]
Moderator: moderatorteam

echt wel een goede trimster , deze heer is er vaste klantNanna schreef:Nog vissen naar complimenten ook. Schaduwweekban!hercujess schreef:Hoezo? Ahum...Nanna schreef:Ik kan wel zien dat jij trimster bent

tsss, nee hoor, ik heb niet de meest mooie smoeltjes ala jack hahaha, maar als ik iig jou jip kon ontvoeren? doe ik het directhercujess schreef:Bullenmama schreef:De naam van de trimsalon vind ik wel gedurfd hoorEr zijn al genoeg trimsalons die de naam van de eigenaar of de naam van de hond voeren. Saai...ik wou wat anders. Iets wat je niet zo vergeet
![]()
@yamie; Thanks. Zegt zij met het roedeltje dat alleen maar uit knappe smoeltjes bestaat!
Nou, ik vind je ruwhaartjes om op te vreten. Als je ziet wat hier soms de trimsalon in komt lopen! :N:yamie schreef:tsss, nee hoor, ik heb niet de meest mooie smoeltjes ala jack hahaha, maar als ik iig jou jip kon ontvoeren? doe ik het directhercujess schreef:Bullenmama schreef:De naam van de trimsalon vind ik wel gedurfd hoorEr zijn al genoeg trimsalons die de naam van de eigenaar of de naam van de hond voeren. Saai...ik wou wat anders. Iets wat je niet zo vergeet
![]()
@yamie; Thanks. Zegt zij met het roedeltje dat alleen maar uit knappe smoeltjes bestaat!