Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat gáát maar door
Moderator: moderatorteam
-
Gos
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Sheyla
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- monica
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
- Aantal honden: 2
die is heerlijke smerig zeg 
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Aaah, lief! Maarreee...
Ik was Ted gisteren bijna kwijt geweest. Ted graaft ook graag in het zonnetje. Niet heel lang, maar wel lekker ijverig.
Plots kwam ze aanlopen met een tong van hier tot Jericho. En Floep! Daar ging ze, zo op haar zij. Oogjes stonden raar, adem oppervlakkig en ze was zo slap als een lappenpop. Ik schrok me een breuk. Toen ze zelfs na een fles water (normaal heeft ze een hekeltje aan bespetteringen) bleef liggen ben ik met haar in de vaart gesprongen en heb haar een paar minuten in het water gehouden. Toen kwam ze weer bij en wilde ze uiteraard direct verder aan haar kuil
Normaal is er nooit iets aan het handje, nu was het ineens mis.
De fotografe heeft er een foto van...maar ik word helemaal naar als ik die zie. Ze lijkt net dood.
Godzijdank doet ze het weer...
Ik was Ted gisteren bijna kwijt geweest. Ted graaft ook graag in het zonnetje. Niet heel lang, maar wel lekker ijverig.
Plots kwam ze aanlopen met een tong van hier tot Jericho. En Floep! Daar ging ze, zo op haar zij. Oogjes stonden raar, adem oppervlakkig en ze was zo slap als een lappenpop. Ik schrok me een breuk. Toen ze zelfs na een fles water (normaal heeft ze een hekeltje aan bespetteringen) bleef liggen ben ik met haar in de vaart gesprongen en heb haar een paar minuten in het water gehouden. Toen kwam ze weer bij en wilde ze uiteraard direct verder aan haar kuil
De fotografe heeft er een foto van...maar ik word helemaal naar als ik die zie. Ze lijkt net dood.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ooooo vreselijk :N:Geer schreef:Aaah, lief! Maarreee...
Plots kwam ze aanlopen met een tong van hier tot Jericho. En Floep! Daar ging ze, zo op haar zij. Oogjes stonden raar, adem oppervlakkig en ze was zo slap als een lappenpop. Ik schrok me een breuk. Toen ze zelfs na een fles water (normaal heeft ze een hekeltje aan bespetteringen) bleef liggen ben ik met haar in de vaart gesprongen en heb haar een paar minuten in het water gehouden. Toen kwam ze weer bij en wilde ze uiteraard direct verder aan haar kuilNormaal is er nooit iets aan het handje, nu was het ineens mis.
Met mijn vorige tekkeltje heb ik het ook een keer gehad: na een wandelingetje in de hitte, echt maar een kwartiertje of zo, stortte ze zich vlakbij de auto in de schaduw op haar zij in de donkere aarde van een paardenpad.
Geen beweging meer in te krijgen.
Gauw uit de auto een paar flesjes water gehaald en over haar heen gegooid, en na een paar minuten kwam ze weer bij. In de auto met de erko op tien naar huis gereden, en haar daar nog even onder de lauwe douche gezet (ook om de paardenpadaarde weg te spoelen).
Stomme beessies kennen hun grenzen niet
Simone lijkt me er ook zo eentje!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Jojoke
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ja, die's niet gek natuurlijkNanna schreef:Simone was nog drijfnat van haar zwempartij en ze groef in de schaduw
Al maakt schaduw of zon volgens mij niet zo heel veel uit, als het zo heet is als vandaag (hier was het 30 graden in de schaduw...)...
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
-
Suuz
- Zeer actief