Moderator: moderatorteam

Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt dan?Chione schreef:Ze zijn leuk, he en nu extra voordelig bij Pulsardogs.veertje schreef:![]()
Ik heb vandaag ook zo'n tuig besteld. De zwarte dan wel, alleen zijn de labels nog niet leverbaar, dus daar moeten we nog even op wachten
€35,50 voor een tuig in maat 2 met 2 labels, incl. verzendkosten.veertje schreef:Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt dan?Chione schreef:Ze zijn leuk, he en nu extra voordelig bij Pulsardogs.veertje schreef:![]()
Ik heb vandaag ook zo'n tuig besteld. De zwarte dan wel, alleen zijn de labels nog niet leverbaar, dus daar moeten we nog even op wachten
Ik was €39,82 kwijt voor 1 tuig maat 1 en 2 labels + verzendkosten

Hè balenChione schreef:€35,50 voor een tuig in maat 2 met 2 labels, incl. verzendkosten.veertje schreef:Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt dan?Chione schreef:Ze zijn leuk, he en nu extra voordelig bij Pulsardogs.veertje schreef:![]()
Humz...Heb ik net dik 20 euro betaald voor een tuig waar jouw dame net 1 poot in zou kunnen krijgenChione schreef:€35,50 voor een tuig in maat 2 met 2 labels, incl. verzendkosten.veertje schreef:Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt dan?Chione schreef:Ze zijn leuk, he en nu extra voordelig bij Pulsardogs.veertje schreef:![]()
Het scheelt gelukkig geen honderden euro's.veertje schreef:Hè balenChione schreef:€35,50 voor een tuig in maat 2 met 2 labels, incl. verzendkosten.veertje schreef:Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt dan?Chione schreef: Ze zijn leuk, he en nu extra voordelig bij Pulsardogs.
Ik was €39,82 kwijt voor 1 tuig maat 1 en 2 labels + verzendkosten![]()

Jinx schreef:Humz...Heb ik net dik 20 euro betaald voor een tuig waar jouw dame net 1 poot in zou kunnen krijgenChione schreef:€35,50 voor een tuig in maat 2 met 2 labels, incl. verzendkosten.veertje schreef:Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt dan?Chione schreef: Ze zijn leuk, he en nu extra voordelig bij Pulsardogs.
Maar ook mooi roze.
Hij is in elk geval echt stoer, staat haar leuk en ze ziet eruit alsof ze er trots op is hahahaha.

Nog niet, maar ik ga zondag mee wandelen dus dan zal er vast wel iemand zijn die haar mooi op de kiek kan zettenChione schreef:Jinx schreef:Humz...Heb ik net dik 20 euro betaald voor een tuig waar jouw dame net 1 poot in zou kunnen krijgenChione schreef:€35,50 voor een tuig in maat 2 met 2 labels, incl. verzendkosten.veertje schreef: Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt dan?
Maar ook mooi roze.
Hij is in elk geval echt stoer, staat haar leuk en ze ziet eruit alsof ze er trots op is hahahaha.![]()
Heb je al foto's gepost van je dame in haar stoere tuigje?
Dan wel even hier showen, he.Jinx schreef:Nog niet, maar ik ga zondag mee wandelen dus dan zal er vast wel iemand zijn die haar mooi op de kiek kan zettenChione schreef:Jinx schreef:Humz...Heb ik net dik 20 euro betaald voor een tuig waar jouw dame net 1 poot in zou kunnen krijgenChione schreef: €35,50 voor een tuig in maat 2 met 2 labels, incl. verzendkosten.![]()
Maar ook mooi roze.
Hij is in elk geval echt stoer, staat haar leuk en ze ziet eruit alsof ze er trots op is hahahaha.![]()
Heb je al foto's gepost van je dame in haar stoere tuigje?