Mag het niet soms?

Jawel hoor scheet, jij mag alles.
Gelukkig!

Moderator: moderatorteam

Eva kan zichzelf werkelijk prima amuseren gelukkig. We hebben er geen omkijken naar. Ze ligt altijd wel ergens en de ene keer tuurt ze over het meer op het terras, dan ligt ze op een deken te kluiven en een ander moment zit ze grasjes en houtjes uit de plantenbakken te vreten. Zelden wil ze geamuseerd worden wat best wel heel lekker is. Is het wandeltijd dan flipt ze ook meteen helemaal door en tijdens het wandelen is het natuurlijk speeltijd met ons. Maar in huis, zelden meer dan een zeur om een aai.veertje schreef:![]()
Kan Eva zich wel zelf met haar deken amuseren? Biry sleept hem altijd je schoot op en begint er vervolgens in de happen. Heel leuk nu met blote benen :N:
Doe mij er ook maar zo eenMARC_S schreef:Eva kan zichzelf werkelijk prima amuseren gelukkig. We hebben er geen omkijken naar. Ze ligt altijd wel ergens en de ene keer tuurt ze over het meer op het terras, dan ligt ze op een deken te kluiven en een ander moment zit ze grasjes en houtjes uit de plantenbakken te vreten. Zelden wil ze geamuseerd worden wat best wel heel lekker is. Is het wandeltijd dan flipt ze ook meteen helemaal door en tijdens het wandelen is het natuurlijk speeltijd met ons. Maar in huis, zelden meer dan een zeur om een aai.veertje schreef:![]()
Kan Eva zich wel zelf met haar deken amuseren? Biry sleept hem altijd je schoot op en begint er vervolgens in de happen. Heel leuk nu met blote benen :N:
Nu mag ze ook niet met ons dollen van Cleo dus dat helpt wel mee. Cleo wil rust in de tent en zo niet dan krijgt Eva op haar kop. Dus geen gesol of gezeur want dat pikt Cleo niet![]()
Laat me raden, Shepherd's Dogmate zeker?veertje schreef:Eva heeft inderdaad een belgengezicht. Ik ken er ook die dat minder hebben. Dat vind ik ook mooi, maar dan lijken ze niet zo op één van de 4 belgische herder varianten.
Op onze hs zitten een heel stel laekense herders (onze trainer fokt ze) en ik vind ze zo relaxt als ik het vergelijk met onze groenendaeler bijvoorbeeld. Daardoor ben ik hun uiterlijk ook steeds meer gaan waarderen
Ik vind Eva net zo'n sjiek hondje als bv een Bedlington of een pointer om maar wat te noemenGos schreef: Maar wat je nou sjiek vind aan de ruwharen?Zonnesteek zeker
Inderdaad, de oren beginnen nu ook op de foto wat kleiner te lijkensirene schreef:Ze is hartstikke chique hoor Marc!
Ze wordt prachtig! Haar oren zijn ook al gekrompen zie ik![]()
Ze kijkt lekker ondeugend met haar kleedje.
JaaajaahMARC_S schreef:Inderdaad, de oren beginnen nu ook op de foto wat kleiner te lijkensirene schreef:Ze is hartstikke chique hoor Marc!
Ze wordt prachtig! Haar oren zijn ook al gekrompen zie ik![]()
Ze kijkt lekker ondeugend met haar kleedje.Ik weet echt niet hoe dat komt want in het echt heeft ze helemaal niet zulke grote flappers
![]()
Als ze gezicht en kopbeharing krijgt valt de aanzet ook weg en dan lijken ze al veel kleiner. Normaal heeft een laekense ook haar op de schedel en onder de oren. Eva heeft dat niet (nog niet hoop ik dan maar) dus haar oren zijn volledig zichtbaar en lijken dus veel groter. Van achter gezien, daar zit nl wel haar op de schedel en de nek zijn ze maar heel klein
Ja, dat kloptLongFields schreef:Laat me raden, Shepherd's Dogmate zeker?veertje schreef:Eva heeft inderdaad een belgengezicht. Ik ken er ook die dat minder hebben. Dat vind ik ook mooi, maar dan lijken ze niet zo op één van de 4 belgische herder varianten.
Op onze hs zitten een heel stel laekense herders (onze trainer fokt ze) en ik vind ze zo relaxt als ik het vergelijk met onze groenendaeler bijvoorbeeld. Daardoor ben ik hun uiterlijk ook steeds meer gaan waarderen
![]()
MARC_S schreef:Ik vind Eva net zo'n sjiek hondje als bv een Bedlington of een pointer om maar wat te noemenGos schreef: Maar wat je nou sjiek vind aan de ruwharen?Zonnesteek zeker
Mensen maken heel vaak opmerkingen over bdat ze op een ree of antilope lijkt en tegenwoordig vraagt iedereen welk ras ze is ipv welke kruising. Dus ze is sjiek want anders ga je er niet vanuit dat ze een ras is ondanks dat ze dat niet kennen. Bij Wuilus was het standaard welke kruising is dat? Die was niet sjiek maar grof
![]()
Dan weet je dat.