Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Inge O schreef:daarvoor moet je toch al mega-master-cumlaude photoshopper zijn hoor .
Gut.......jij bent ook nooit te foppen, he......
Wat vind jij hiervan? Staat er net een week nu. Is erg mak inmiddels.
is zeker nog een jong beestje? zolang het met de paarden goed gaat zie ik er niet zoveel verkeerds in, hoewel, ook zebra's zijn kuddedieren en het is maar zeer de vraag of hij zich volledig bij de paardenkudde wil en mag aansluiten.
is dit laatste niet het geval, dan zou ik het wel wat zielig vinden, maar nu ook weer niet überzielig, hij staat tenslotte niet alleen.
Is een maand of 9. Het valt gewoon op hoe rustig ze zich houdt in de kudde, is op d'r gemakkie alles aan het ontdekken en voelt zich duidelijk thuis. Ik schrok wel in het begin, maar ze past zich goed aan, lijkt het.
Golden Stanley schreef:
Gut.......jij bent ook nooit te foppen, he......
Wat vind jij hiervan? Staat er net een week nu. Is erg mak inmiddels.
is zeker nog een jong beestje? zolang het met de paarden goed gaat zie ik er niet zoveel verkeerds in, hoewel, ook zebra's zijn kuddedieren en het is maar zeer de vraag of hij zich volledig bij de paardenkudde wil en mag aansluiten.
is dit laatste niet het geval, dan zou ik het wel wat zielig vinden, maar nu ook weer niet überzielig, hij staat tenslotte niet alleen.
Is een maand of 9. Het valt gewoon op hoe rustig ze zich houdt in de kudde, is op d'r gemakkie alles aan het ontdekken en voelt zich duidelijk thuis. Ik schrok wel in het begin, maar ze past zich goed aan, lijkt het.
klinkt leuk (voor haar dan), maar het moet ook weer geen mode worden natuurlijk .
Nee, mijn idee............ik vraag me af of je hier zo makkelijk aan kan komen...