Let op de kleedjes die niet bepaald meer liggen waar ze horen
Moderator: moderatorteam

Hij is nu (4 maanden) 34 cm (gister zelf opgemeten terwijl hij niet stil wilde staan, dus t zal niet precies kloppen). Rasstandaard zegt 35 cm voor een markiesje :N:Inge O schreef:waar zie jij attack danMoos schreef:Attack, attack?
wat een reuzenmarkies lijkt yoran zeg. een jengelende reuzenmarkies
.

Ietsss zegt me dat hij daaroverheen gaatJacksel schreef:Hij is nu (4 maanden) 34 cm (gister zelf opgemeten terwijl hij niet stil wilde staan, dus t zal niet precies kloppen). Rasstandaard zegt 35 cm voor een markiesje :N:Inge O schreef:waar zie jij attack danMoos schreef:Attack, attack?
.

Mij ook alMoos schreef:Ietsss zegt me dat hij daaroverheen gaatJacksel schreef:Hij is nu (4 maanden) 34 cm (gister zelf opgemeten terwijl hij niet stil wilde staan, dus t zal niet precies kloppen). Rasstandaard zegt 35 cm voor een markiesje :N:Inge O schreef:waar zie jij attack danMoos schreef:Attack, attack?
.

Jij denkt het ook he?Inge O schreef:nee, marloes - zoudieMoos schreef:Ietsss zegt me dat hij daaroverheen gaatJacksel schreef:Hij is nu (4 maanden) 34 cm (gister zelf opgemeten terwijl hij niet stil wilde staan, dus t zal niet precies kloppen). Rasstandaard zegt 35 cm voor een markiesje :N:Inge O schreef: waar zie jij attack dan?
.
![]()
?

dan is ie al net zo groot als HarJacksel schreef:Hij is nu (4 maanden) 34 cm (gister zelf opgemeten terwijl hij niet stil wilde staan, dus t zal niet precies kloppen). Rasstandaard zegt 35 cm voor een markiesje :N:Inge O schreef:waar zie jij attack danMoos schreef:Attack, attack?
.

Jij kwam ook naar Baarn als ik het me goed herinner? Dan kunnen we kijken of ze idd al even groot zijn*Anita* schreef:dan is ie al net zo groot als HarJacksel schreef: Hij is nu (4 maanden) 34 cm (gister zelf opgemeten terwijl hij niet stil wilde staan, dus t zal niet precies kloppen). Rasstandaard zegt 35 cm voor een markiesje :N:

waarschijnlijk wel ja of Har moet weer last krijgen van zijn hotspots.Jacksel schreef:Jij kwam ook naar Baarn als ik het me goed herinner? Dan kunnen we kijken of ze idd al even groot zijn*Anita* schreef:dan is ie al net zo groot als HarJacksel schreef: Hij is nu (4 maanden) 34 cm (gister zelf opgemeten terwijl hij niet stil wilde staan, dus t zal niet precies kloppen). Rasstandaard zegt 35 cm voor een markiesje :N: