Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
En ze kunnen bijten he Ik heb er hier ook 2. Die ik het eerst heb gekocht die bijt ook weleens in mn vinger maar daar zeg je geen auw voor. Sinds ik mn 2e heb weet ik pas wat echt bijten is! Die bijt echt hard :N:
Leuk! Hier is al 1 puttertje uitgevlogen. Ding is dus pas 13 dagen oud maar vliegt al rond. Dat gaat nog veel harder dan bij parkieten.
Degene die het hardst bijten zijn de vrouwtjes. Je zal denken die is gek, maar neem ze allemaal in de hand en die kleintjes die in je nagelriem hangen tot je auw! zegt zijn bijna 100% zeker vrouwtjes. Let op mijn woorden hahaha
Ik heb minstens 200 jonge parkieten gefokt in mijn leven en die manier was bijna garantie voor het geslacht Dus moet er een huisdier en tam worden, nooit de bijterds kiezen. Dat zijn vrouwtjes en die blijven bijten en leren bijna nooit fluiten en praten
MARC_S schreef:Leuk! Hier is al 1 puttertje uitgevlogen. Ding is dus pas 13 dagen oud maar vliegt al rond. Dat gaat nog veel harder dan bij parkieten.
Degene die het hardst bijten zijn de vrouwtjes. Je zal denken die is gek, maar neem ze allemaal in de hand en die kleintjes die in je nagelriem hangen tot je auw! zegt zijn bijna 100% zeker vrouwtjes. Let op mijn woorden hahaha
Ik heb minstens 200 jonge parkieten gefokt in mijn leven en die manier was bijna garantie voor het geslacht Dus moet er een huisdier en tam worden, nooit de bijterds kiezen. Dat zijn vrouwtjes en die blijven bijten en leren bijna nooit fluiten en praten
Ik geloof je meteen. De bijterd hier is ook het vrouwtje. Mijn moeder dacht haar wel even te kunnen pakken met blote handen...
MARC_S schreef:Leuk! Hier is al 1 puttertje uitgevlogen. Ding is dus pas 13 dagen oud maar vliegt al rond. Dat gaat nog veel harder dan bij parkieten.
Ik geloof je meteen. De bijterd hier is ook het vrouwtje. Mijn moeder dacht haar wel even te kunnen pakken met blote handen...
Ik heb ook een paar keer een vrouwtje proberen tam te maken maar dat is zinloos. Met een maand of 6 begint het echte bijten en op een gegeven moment wil je ze niet meer op je hebben want voor je het weet is je oorlel geperforeerd of erger
Dat van die vrouwtjes is inderdaad zo!
Ik heb een tijd in een vogelhandel/dierenspeciaalzaak gewerkt, en ook daar was het altijd zo.
Ik heb hier wel een valkparkiet pop zitten die nog steeds tam is, maar die kent niks anders.
Die heb ik vanaf week 1 met de hand gevoerd.
Die heeft nu zelf jongen en nog is ze supertam
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Haha het zou zo maar kunnen
Ben erg benieuwd iig..zal er beter op gaan letten
13 dagen is idd vroeg he
Hier durven ze steeds verder uit het blok te komen om een kijkje te komen nemen..
Dus zal wel niet lang duren voordat ze uitvliegen
Haha het zou zo maar kunnen
Ben erg benieuwd iig..zal er beter op gaan letten
13 dagen is idd vroeg he
Hier durven ze steeds verder uit het blok te komen om een kijkje te komen nemen..
Dus zal wel niet lang duren voordat ze uitvliegen
Parkieten vliegen uit zodra de pennetjes aan de onderkant van de vleugel open gaan. Dus als je de vleugel optilt en eronder kijkt en je ziet alleen maar veertjes dan vliegen ze waarschijnlijk dezefde dag nog uit