Ja dit wordt weer een toppertjedoggy schreef:Goh, we gaan al bijna de 7de pagina in
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi ik ben nieuw hier
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
cherry
- Actief
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik denk dat er al genoeg gezegd is.
Dit nest is er nu al en moet maar het beste uit gemaakt worden.
Hopelijk word er beter bij nagedacht als er ooit weer plannen komen om zomaar hondjes op de wereld te zettten.
Succes met alles en baasjes zoeken, ik hoop werkelijk uit de grond van mijn hart dat ze allemaal goed terecht komen.
Maar ook hoop ik dat mede door dit topic jou ook iets duidelijk is geworden.

Hopelijk word er beter bij nagedacht als er ooit weer plannen komen om zomaar hondjes op de wereld te zettten.
Succes met alles en baasjes zoeken, ik hoop werkelijk uit de grond van mijn hart dat ze allemaal goed terecht komen.
Maar ook hoop ik dat mede door dit topic jou ook iets duidelijk is geworden.
Laatst gewijzigd door jenny* op 02 aug 2008 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
sluit ik me bij aan hoor jennyjenny* schreef:Ik denk dat er al genoeg gezegd is.
Succes met alles en baasjes zoeken, ik hoop werkelijk uit de gornd van mijn hart dat ze allemaal goed terecht komen.
Maa rook hoop ik dat mede door dit topic jou ook iets duidelijk is geworden.
-
cherry
- Actief
ach ja weer goed lezen dan weet je het antwoordyamie schreef:sluit ik me bij aan hoor jennyjenny* schreef:Ik denk dat er al genoeg gezegd is.
Succes met alles en baasjes zoeken, ik hoop werkelijk uit de gornd van mijn hart dat ze allemaal goed terecht komen.
-
cherry
- Actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
welk antwoord?cherry schreef:ach ja weer goed lezen dan weet je het antwoordyamie schreef:sluit ik me bij aan hoor jennyjenny* schreef:Ik denk dat er al genoeg gezegd is.
-
cherry
- Actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Er bestaan mensen die niet zo blij worden van jou nestjecherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien
Je kan nu eenmaal niet altijd Halleluja geroep verwachten.
Ik hoop van harte dat je eerlijk bent en dat je een volgend nestje uit je hoofd laat.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
cherry
- Actief
je hebt pbwendy71 schreef:Er bestaan mensen die niet zo blij worden van jou nestjecherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien, ook daar moet je tegen kunnen.
Je kan nu eenmaal niet altijd Halleluja geroep verwachten.![]()
Ik hoop van harte dat je eerlijk bent en dat je een volgend nestje uit je hoofd laat.
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Antwoordje terug, dacht ik zo.cherry schreef:je hebt pbwendy71 schreef:Er bestaan mensen die niet zo blij worden van jou nestjecherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien, ook daar moet je tegen kunnen.
Ps: je capslock toets bleef haken..

-
cherry
- Actief
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Met mijn leesvermogen is niks aan de hand, maak je vooral geen zorgen.cherry schreef:nee hoor dacht je kan niet lezen zodoende
Je kunt je Pb-tjes trouwens achterwege laten, daar zit ik niet zo op te wachten namelijk.
Dat heb ik je ook duidelijk gemaakt in mijn eerste Pb dusss...
Waarschijnlijk iets mis met jou *leesvermogen.*

-
Muk
Oohh, dat klinkt als een gezellige pb.wendy71 schreef:Antwoordje terug, dacht ik zo.cherry schreef:je hebt pbwendy71 schreef:Er bestaan mensen die niet zo blij worden van jou nestjecherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien, ook daar moet je tegen kunnen.
Ik hoop van harte dat je eerlijk bent en dat je een volgend nestje uit je hoofd laat.![]()
Maar ik maak het liever op een andere manier gezellig.
- Chione
- Zeer actief
Ik heb niets tegen ( 1 malige ) pretnestjes, vind kruizingen vaak geweldig en geloof ook niet zo dat deze kruizing pups veel kans hebben op een ( langdurig ) verblijf in een asiel ( mochten ze daar terecht komen ), gezien de populairiteit v.d kruizing en ik wil ook gerust aannemen dat je zielsveel van je honden houdt etc etc.cherry schreef:vind het echt zo jammer he nogmaals
het is duidelijk
eenmalig nestje
goed nagedacht
zoek goede baasjes enzenzenz
is het jullie nu ook duidelijk
daar bedoel ik de personen mee die zo doorhameren
Wel ben ik een voorstander van testen en dan niet alleen een moeder/vader check bij de DA, maar testen voor wat gewoon is bij b.v. de Chi en de Pincher, PL? bijvoorbeeld. Gezondheid(stesten) staan voor mij ver boven welke stamboom dan ook.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
-
cherry
- Actief
wil hem hier plaatsen ook hoorMuk schreef:wendy71 schreef:Antwoordje terug, dacht ik zo.cherry schreef:je hebt pbwendy71 schreef: Er bestaan mensen die niet zo blij worden van jou nestje, ook daar moet je tegen kunnen.
Ik hoop van harte dat je eerlijk bent en dat je een volgend nestje uit je hoofd laat.![]()
Oohh, dat klinkt als een gezellige pb.![]()
ik schreef
even zo dan
EENMALIG (LEES EENMALIG)NESTJE
GOED GEDACHT
GOEDE BAASJES
ENZENZ
HOOP DAT JE HET NU SNAPT
krijg een mail terug dat grote letters schreeuwen is ik dacht ze kan niet lezen maar moet ze even een (grapje) over mijn naam maken
echt een ZIELIG persoontje
maar ach ze weet niet beter
zij moet spotten met iemands naam prettige dag verder Sherry (oepsie)
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
cherry schreef:ach ja weer goed lezen dan weet je het antwoordyamie schreef:sluit ik me bij aan hoor jennyjenny* schreef:Ik denk dat er al genoeg gezegd is.
cherry.
Mijn berichtje is helemaal niet vijandig,maar relativerend. daarom wens ik ook niet om zo,n opmerking via yamie terug te krijgen.
Het beste er mee, jammer dat jij mijn bericht als aanval zag.
Laatst gewijzigd door jenny* op 02 aug 2008 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Ha haMuk schreef:Oohh, dat klinkt als een gezellige pb.wendy71 schreef:Antwoordje terug, dacht ik zo.cherry schreef:je hebt pbwendy71 schreef: Er bestaan mensen die niet zo blij worden van jou nestje, ook daar moet je tegen kunnen.
Ps: je capslock toets bleef haken..![]()
Daarom ook netjes gevraagd verder pb contact achterwege te laten.

-
cherry
- Actief
het ging me ook op de reaktie van yamiejenny* schreef:cherry schreef:ach ja weer goed lezen dan weet je het antwoordyamie schreef:sluit ik me bij aan hoor jennyjenny* schreef:Ik denk dat er al genoeg gezegd is.
cherry.
Mijn berichtje is helemaal niet vijandig,maar relativerend. daarom wens ik ook niet om zo,n opmerking via yamie terug te krijgen.
Het beste er mee, jammer dat jij mijn bericht als aanval zag.
niet om die van jou sorry zal het er de volgende keer duidelijk bijzetten
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Muk
Ik zou mij er niet al te druk om maken. Natuurlijk is het niet leuk om die kritiek te horen (waaronder ook van mij), maar goed in het echte leven ben je het ook niet altijd met iedereen eens. En helaas is het niet altijd mogelijk om iedereen van je mening te overtuigen.cherry schreef:wil hem hier plaatsen ook hoor
ik schreef
even zo dan
GOED GEDACHT
GOEDE BAASJES
ENZENZ
HOOP DAT JE HET NU SNAPT
krijg een mail terug dat grote letters schreeuwen is ik dacht ze kan niet lezen maar moet ze even een (grapje) over mijn naam maken
-
S@ndr@
- Zeer actief
wendy71 schreef:Ha haMuk schreef:Oohh, dat klinkt als een gezellige pb.wendy71 schreef:Antwoordje terug, dacht ik zo.cherry schreef: je hebt pb![]()
Ps: je capslock toets bleef haken..![]()
Maar ik maak het liever op een andere manier gezellig., ik ook.
Daarom ook netjes gevraagd verder pb contact achterwege te laten.
-
cherry
- Actief
iedereen mag zijn mening geven hoorMuk schreef:Ik zou mij er niet al te druk om maken. Natuurlijk is het niet leuk om die kritiek te horen (waaronder ook van mij), maar goed in het echte leven ben je het ook niet altijd met iedereen eens. En helaas is het niet altijd mogelijk om iedereen van je mening te overtuigen.cherry schreef:wil hem hier plaatsen ook hoor
ik schreef
even zo dan
GOED GEDACHT
GOEDE BAASJES
ENZENZ
HOOP DAT JE HET NU SNAPT
maar het ligt eraan hoe
-
ponne
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
eenmalig? ja en? 1 keer te veel dus, fokken is niet iets wat je gewoon ff doet en probeert omdat je het zo leuk vind, dat is nou net wat men probeert te vertellen, en nee niet goed gedacht, jij hebt geen enkele kennis over de lijnen van vader en moeder, hondjes zijn nergens op getest ( en kom nou niet aan met, "de da zei dat ze gezond waren")cherry schreef:wil hem hier plaatsen ook hoorMuk schreef:wendy71 schreef:Antwoordje terug, dacht ik zo.cherry schreef: je hebt pb![]()
ik schreef
even zo dan
GOED GEDACHT
GOEDE BAASJES
ENZENZ
HOOP DAT JE HET NU SNAPT
en ik snap echt niet, dat je er zoveel geld voor durft te vragen, ik ben zelf fokker en weet dat jij , als de pups weg zijn"dus heerlijk op vakantie kan.
ik ken je niet persoonlijk, ik reageer alleen op wat ik lees, het zou je enorm sieren, als jij ook dingen lest die hier geschreven worden en snapt waarom mensen er zo op tegen zijn, fokken mag nooit alleen maar zijn omdat je het zo graag een keer wil mee maken, er komt veel meer bij kijken en als je dat niet snapt of wilt? dan vaql je voor mij in de catogorie fukker en welke uitleg je ook geeft, ik lees het als blablabla
- starfleet
- Erelid
Lees je je dan nooit een klein beetje in voor je op een forum begint te posten? Ik vind het zo raar dat je verbaasd bent dat mensen hier je nestje niks vinden. Een nest kruisinkjes voor 450 euro wat dacht je dan dat het allemaal "ach wat een leuke kleine hondjes, snoezerig" zou zijn? Dan had je beter een ander forum uit kunnen zoeken, er zijn er genoeg.cherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien
Het is verder echt geen kwestie van niet welkom zijn, maar voor oh en ah moet je hier niet zijn. Wel voor verdere informatie en vragen en gewoon kletsen over je honden.
Anne
-
cherry
- Actief
heb heel goed gelezen wat er geschreven word hoor wees maar niet bangyamie schreef:eenmalig? ja en? 1 keer te veel dus, fokken is niet iets wat je gewoon ff doet en probeert omdat je het zo leuk vind, dat is nou net wat men probeert te vertellen, en nee niet goed gedacht, jij hebt geen enkele kennis over de lijnen van vader en moeder, hondjes zijn nergens op getest ( en kom nou niet aan met, "de da zei dat ze gezond waren")cherry schreef:wil hem hier plaatsen ook hoorMuk schreef:wendy71 schreef: Antwoordje terug, dacht ik zo.![]()
ik schreef
even zo dan
GOED GEDACHT
GOEDE BAASJES
ENZENZ
HOOP DAT JE HET NU SNAPT
en ik snap echt niet, dat je er zoveel geld voor durft te vragen, ik ben zelf fokker en weet dat jij , als de pups weg zijn"dus heerlijk op vakantie kan.
ik ken je niet persoonlijk, ik reageer alleen op wat ik lees, het zou je enorm sieren, als jij ook dingen lest die hier geschreven worden en snapt waarom mensen er zo op tegen zijn, fokken mag nooit alleen maar zijn omdat je het zo graag een keer wil mee maken, er komt veel meer bij kijken en als je dat niet snapt of wilt? dan vaql je voor mij in de catogorie fukker en welke uitleg je ook geeft, ik lees het als blablabla
maar als je het zo nodig nog tig keer moet herhalen zet hem op
en dat op vacantie gaan wees maar niet bang hoor blijf thuis voor mijn dieren
en mensen die continu in herhaling vallen vind ik netjes gezegt zeurpieten
maar goed oke ga er in mee ik ben een dom mens heb een nest genomen
niet goed nagedacht
zeer slecht bezig
gooi vage hondjes op de wereld nou en dan vertel me dat dan is
zal ik ze in een vuilniszak stoppen en verzuipe dan ben je dan tevreden
-
cherry
- Actief
jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450starfleet schreef:Lees je je dan nooit een klein beetje in voor je op een forum begint te posten? Ik vind het zo raar dat je verbaasd bent dat mensen hier je nestje niks vinden. Een nest kruisinkjes voor 450 euro wat dacht je dan dat het allemaal "ach wat een leuke kleine hondjes, snoezerig" zou zijn? Dan had je beter een ander forum uit kunnen zoeken, er zijn er genoeg.cherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien
Het is verder echt geen kwestie van niet welkom zijn, maar voor oh en ah moet je hier niet zijn. Wel voor verdere informatie en vragen en gewoon kletsen over je honden.
Anne
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ja jij hebt duidelijk erg goed nagedacht over wat wij zeidencherry schreef:heb heel goed gelezen wat er geschreven word hoor wees maar niet bangyamie schreef:eenmalig? ja en? 1 keer te veel dus, fokken is niet iets wat je gewoon ff doet en probeert omdat je het zo leuk vind, dat is nou net wat men probeert te vertellen, en nee niet goed gedacht, jij hebt geen enkele kennis over de lijnen van vader en moeder, hondjes zijn nergens op getest ( en kom nou niet aan met, "de da zei dat ze gezond waren")cherry schreef:wil hem hier plaatsen ook hoorMuk schreef:
ik schreef
even zo dan
GOED GEDACHT
GOEDE BAASJES
ENZENZ
HOOP DAT JE HET NU SNAPT
maar als je het zo nodig nog tig keer moet herhalen zet hem op
en dat op vacantie gaan wees maar niet bang hoor blijf thuis voor mijn dieren
en mensen die continu in herhaling vallen vind ik netjes gezegt zeurpieten
maar goed oke ga er in mee ik ben een dom mens heb een nest genomen
niet goed nagedacht
zeer slecht bezig
gooi vage hondjes op de wereld nou en dan vertel me dat dan is
zal ik ze in een vuilniszak stoppen en verzuipe dan ben je dan tevreden