dat zijn leuke puppen , en ziet er goed uitcherry schreef:nou bij deze
ben blij dat er om gevraagd word![]()
niet zo duidelijk
mams met op de achtergrond het fokteefje wat ik weggehaad heb
en paps
URL=http://imageshack.us][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=390&i=dscn0069ajq2.jpg][IMG]
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi ik ben nieuw hier
Moderator: moderatorteam
- boemerang
- Zeer actief

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Via de achterdeur weg he Alm@alm@ schreef:cherry schreef:nou komt ie hoor let op
IK BEN DOM GEWEEST
en zou het nu mogelijk zijn om anders tegen elkaar te doen
en niet teveel gevraagt vind ikzelf een sorry van Ianthe over mijn kinderen erbij te betrekken![]()
![]()
Ik vind uberhaupt een excuses van Ianthe wel op zijn plaats![]()
En kom nou maar op met die foto's

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
boemerang schreef:een stam boom kost niet zo veel toch , tenminste heb dat hier gelezen op het honden forumyamie schreef:wat heeft dit met dit topic te maken? jij weet toch prima wat stamboom honden kostenjidde schreef:Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meeyamie schreef:wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?
-
Muk
Ik snap niet waarom yamie zich moet verantwoordenvoor haar prijs van een stamboompup (die shows hebben gelopen, tegenwoordig kost deelname aan een show voor 1 hond rond de 50 euro per hond en dat meerdere keren), gezondheidsonderzoeken, zoals bv HD (kost ook 100+ euro), tijd die erin gaat om de ouderdieren en verder terug te onderzoeken, dierenartsbezoeken en de stamboomaanvraag (kost dacht ik 80 euro) en natuurlijk de dagelijkse verzorgingskosten. En de pups worden met stamboom, volledig ontwormd en geent bij een zorgvuldig uitgezochte puppenbaas afgegeven tegen een bepaald gedrag.
En dan moeilijk doen over die 600 euro van yamie? Ik vind dat dus echt meevallen, als ik een pup wil kopen (van een ander ras) betaal ik zowat het dubbele. En ja, dat heb ik wel over voor een goed gefokte pup. Want men onderschat echt de moeite die een goede fokker in zijn zorgvuldig gefokte honden steekt. Dat blijkt hier ook.
En dan moeilijk doen over die 600 euro van yamie? Ik vind dat dus echt meevallen, als ik een pup wil kopen (van een ander ras) betaal ik zowat het dubbele. En ja, dat heb ik wel over voor een goed gefokte pup. Want men onderschat echt de moeite die een goede fokker in zijn zorgvuldig gefokte honden steekt. Dat blijkt hier ook.
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
En ik ben het helemaal met je eens. Ze mag toch zelf weten hoeveel ze voor de pups vraagt, en dat is haar eigen keus en ze hoeft zich daar inderdaad helemaal niet voor te verantwoorden. Ff heel kinderachtig, maar jij vertelt toch ook niet tegen iedereen waarom je dat lekkere eten hebt gekocht. Je hoeft je niet altijd te verantwoorden tegenover mensen. Als iedereen dat zou moeten doen zouden er veel mensen ruzie krijgen, en zouden winkels falliet gaan.Muk schreef:Ik snap niet waarom yamie zich moet verantwoordenvoor haar prijs van een stamboompup (die shows hebben gelopen, tegenwoordig kost deelname aan een show voor 1 hond rond de 50 euro per hond en dat meerdere keren), gezondheidsonderzoeken, zoals bv HD (kost ook 100+ euro), tijd die erin gaat om de ouderdieren en verder terug te onderzoeken, dierenartsbezoeken en de stamboomaanvraag (kost dacht ik 80 euro) en natuurlijk de dagelijkse verzorgingskosten. En de pups worden met stamboom, volledig ontwormd en geent bij een zorgvuldig uitgezochte puppenbaas afgegeven tegen een bepaald gedrag.
- boemerang
- Zeer actief
zoek dat eens op waar staat dat dan , ik wilde eigenlijk niet in dit topic meer reageren , maar toen ik las van 600 euro voor een pupyamie schreef:boemerang schreef:een stam boom kost niet zo veel toch , tenminste heb dat hier gelezen op het honden forumyamie schreef:wat heeft dit met dit topic te maken? jij weet toch prima wat stamboom honden kostenjidde schreef:Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meenee idd, dus?
, wil je echt met mij een discussie aan?: jij had gezegd dat je verder niet op mij zou reageren, ik was lucht voor je hou dat zo meid
en die discussie is er geweest waarom een pup zo duur moet zijn
toen kwam de stam boom er bij , de dek reu die vaak als je langer fokt gewoon je eigen produkt is , dus dat scheelt een stuk rijden naar een fokker toe
voor een dek reu , maar goed ik fok zelf niet , al hadden we buddy wel als dek reu willen gebruiken
maar daar zien we van af , door............

- boemerang
- Zeer actief
waarom cherry dan welMuk schreef:Ik snap niet waarom yamie zich moet verantwoordenvoor haar prijs van een stamboompup (die shows hebben gelopen, tegenwoordig kost deelname aan een show voor 1 hond rond de 50 euro per hond en dat meerdere keren), gezondheidsonderzoeken, zoals bv HD (kost ook 100+ euro), tijd die erin gaat om de ouderdieren en verder terug te onderzoeken, dierenartsbezoeken en de stamboomaanvraag (kost dacht ik 80 euro) en natuurlijk de dagelijkse verzorgingskosten. En de pups worden met stamboom, volledig ontwormd en geent bij een zorgvuldig uitgezochte puppenbaas afgegeven tegen een bepaald gedrag.

-
cherry
- Actief
wil niet weer een discussie op gang brengen hoorEllen. schreef:En ik ben het helemaal met je eens. Ze mag toch zelf weten hoeveel ze voor de pups vraagt, en dat is haar eigen keus en ze hoeft zich daar inderdaad helemaal niet voor te verantwoorden. Ff heel kinderachtig, maar jij vertelt toch ook niet tegen iedereen waarom je dat lekkere eten hebt gekocht. Je hoeft je niet altijd te verantwoorden tegenover mensen. Als iedereen dat zou moeten doen zouden er veel mensen ruzie krijgen, en zouden winkels falliet gaan.Muk schreef:Ik snap niet waarom yamie zich moet verantwoordenvoor haar prijs van een stamboompup (die shows hebben gelopen, tegenwoordig kost deelname aan een show voor 1 hond rond de 50 euro per hond en dat meerdere keren), gezondheidsonderzoeken, zoals bv HD (kost ook 100+ euro), tijd die erin gaat om de ouderdieren en verder terug te onderzoeken, dierenartsbezoeken en de stamboomaanvraag (kost dacht ik 80 euro) en natuurlijk de dagelijkse verzorgingskosten. En de pups worden met stamboom, volledig ontwormd en geent bij een zorgvuldig uitgezochte puppenbaas afgegeven tegen een bepaald gedrag.
maar waarom mag jaimy wel der eigen prijs maken en ik niet
en waarom moet ik me er wel voor verantwoorden
omdat ik dom bem geweest of omdat het kruisinkies zijn
die snap ik dus echt niet
-
cherry
- Actief
haha je was me voorboemerang schreef:waarom cherry dan welMuk schreef:Ik snap niet waarom yamie zich moet verantwoordenvoor haar prijs van een stamboompup (die shows hebben gelopen, tegenwoordig kost deelname aan een show voor 1 hond rond de 50 euro per hond en dat meerdere keren), gezondheidsonderzoeken, zoals bv HD (kost ook 100+ euro), tijd die erin gaat om de ouderdieren en verder terug te onderzoeken, dierenartsbezoeken en de stamboomaanvraag (kost dacht ik 80 euro) en natuurlijk de dagelijkse verzorgingskosten. En de pups worden met stamboom, volledig ontwormd en geent bij een zorgvuldig uitgezochte puppenbaas afgegeven tegen een bepaald gedrag.
En dan moeilijk doen over die 600 euro van yamie? Ik vind dat dus echt meevallen, als ik een pup wil kopen (van een ander ras) betaal ik zowat het dubbele. En ja, dat heb ik wel over voor een goed gefokte pup. Want men onderschat echt de moeite die een goede fokker in zijn zorgvuldig gefokte honden steekt. Dat blijkt hier ook.![]()
waarom moet zij wel alles hier vertellen , om dat eenmalige nest lekker hoor
- Ellen.
- Zeer actief
Hoeft ook niet. JIJ mag ook je eigen prijs maken, en jij hoeft je er ook niet voor te verantwoorden. Niemand hoeft dat als diegene dat niet wil, en jij vind toch niet dat je dom bent geweest, dus waarom zou je je er verder druk over maken. Ik bedoel, de keus is gemaakt en de kleintjes zijn er al, dus wat kun je er nog meer over zeggen, terugdraaien kun je het toch niet.cherry schreef:Ellen. schreef:En ik ben het helemaal met je eens. Ze mag toch zelf weten hoeveel ze voor de pups vraagt, en dat is haar eigen keus en ze hoeft zich daar inderdaad helemaal niet voor te verantwoorden. Ff heel kinderachtig, maar jij vertelt toch ook niet tegen iedereen waarom je dat lekkere eten hebt gekocht. Je hoeft je niet altijd te verantwoorden tegenover mensen. Als iedereen dat zou moeten doen zouden er veel mensen ruzie krijgen, en zouden winkels falliet gaan.Muk schreef:Ik snap niet waarom yamie zich moet verantwoordenvoor haar prijs van een stamboompup (die shows hebben gelopen, tegenwoordig kost deelname aan een show voor 1 hond rond de 50 euro per hond en dat meerdere keren), gezondheidsonderzoeken, zoals bv HD (kost ook 100+ euro), tijd die erin gaat om de ouderdieren en verder terug te onderzoeken, dierenartsbezoeken en de stamboomaanvraag (kost dacht ik 80 euro) en natuurlijk de dagelijkse verzorgingskosten. En de pups worden met stamboom, volledig ontwormd en geent bij een zorgvuldig uitgezochte puppenbaas afgegeven tegen een bepaald gedrag.
wil niet weer een discussie op gang brengen hoor![]()
maar waarom mag jaimy wel der eigen prijs maken en ik niet
en waarom moet ik me er wel voor verantwoorden
omdat ik dom bem geweest of omdat het kruisinkies zijn
die snap ik dus echt niet
-
Muk
Heb ik ergens over de prijs van cherry haar pups geklaagd? Van mij mag ze vragen wat ze wil. Natuurlijk kun je ze niet op MP voor 50 euro zetten, dan krijg je de meest vreemde types over de vloer waaraan je dus geen pup kwijt wilt. Alleen vind ik dit soort prijzen wel redelijker bij een goede fokker die alles heeft gedaan om zo verantwoord mogelijk te fokken, dan van iemand met een voor de leuk nest. Ik heb absoluut geen 450 euro over voor een voor de leuk nest, maar voor een goed en verantwoord gefokte hond heb ik het dubbele weer wel over.boemerang schreef:waarom cherry dan welMuk schreef:Ik snap niet waarom yamie zich moet verantwoordenvoor haar prijs van een stamboompup (die shows hebben gelopen, tegenwoordig kost deelname aan een show voor 1 hond rond de 50 euro per hond en dat meerdere keren), gezondheidsonderzoeken, zoals bv HD (kost ook 100+ euro), tijd die erin gaat om de ouderdieren en verder terug te onderzoeken, dierenartsbezoeken en de stamboomaanvraag (kost dacht ik 80 euro) en natuurlijk de dagelijkse verzorgingskosten. En de pups worden met stamboom, volledig ontwormd en geent bij een zorgvuldig uitgezochte puppenbaas afgegeven tegen een bepaald gedrag.
En dan moeilijk doen over die 600 euro van yamie? Ik vind dat dus echt meevallen, als ik een pup wil kopen (van een ander ras) betaal ik zowat het dubbele. En ja, dat heb ik wel over voor een goed gefokte pup. Want men onderschat echt de moeite die een goede fokker in zijn zorgvuldig gefokte honden steekt. Dat blijkt hier ook.![]()
waarom moet zij wel alles hier vertellen , om dat eenmalige nest lekker hoor
Maar cherry mag vragen wat zij wilt.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
Muk
- Zoek stok!
- Zeer actief
Mwah, negatieve aandacht is ook aandacht heb ik altijd geleerdMuk schreef:Dat kan best zijn, maar dan is dit topic nu niet een beste reclame voor cherry.Zoek stok! schreef:Ben ik nou de enige die denkt dat ts zich gewoon heeft aangemeld om de pups te slijten?En het is in ieder geval gelukt om een hoop kijkers naar het topic te trekken

Linda, Izzie en Bram
- Ellen.
- Zeer actief
Tenzij er mensen zijn die deze onzin niet willenMuk schreef:Dat kan best zijn, maar dan is dit topic nu niet een beste reclame voor cherry.Zoek stok! schreef:Ben ik nou de enige die denkt dat ts zich gewoon heeft aangemeld om de pups te slijten?En het is in ieder geval gelukt om een hoop kijkers naar het topic te trekken
lezen en alleen maar foto's willen zien van mams
paps en de pups!!
- boemerang
- Zeer actief
zij stelt zich gewoon netjes voor en de rest kan je na lezenZoek stok! schreef:Ben ik nou de enige die denkt dat ts zich gewoon heeft aangemeld om de pups te slijten?En het is in ieder geval gelukt om een hoop kijkers naar het topic te trekken
ik heb dus echt geen indruk dat zij hier de pups wil slijten
dan had ze het vast heel anders aan gepakt , denk IK dan

- Zoek stok!
- Zeer actief
Die zet ze maar lekker op marktplaats. Ja sorry hoor, maar ik geloof er niet zo in. Mevrouw heeft twee hondjes op elkaar gezet en moet de pups nog kwijt voor veul. He wacht eens even, ik meld me aan op het hondenforumEllen. schreef:Tenzij er mensen zijn die deze onzin niet willenMuk schreef:Dat kan best zijn, maar dan is dit topic nu niet een beste reclame voor cherry.Zoek stok! schreef:Ben ik nou de enige die denkt dat ts zich gewoon heeft aangemeld om de pups te slijten?En het is in ieder geval gelukt om een hoop kijkers naar het topic te trekken
paps en de pups!!

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Tsja, en jij gebruikt dit soort topics elke keer weer om als ridder tegen de stamboomhonden in actie te komen. Het is allemaal zo voorspelbaar.boemerang schreef:zij stelt zich gewoon netjes voor en de rest kan je na lezenZoek stok! schreef:Ben ik nou de enige die denkt dat ts zich gewoon heeft aangemeld om de pups te slijten?En het is in ieder geval gelukt om een hoop kijkers naar het topic te trekken
![]()
ik heb dus echt geen indruk dat zij hier de pups wil slijten
dan had ze het vast heel anders aan gepakt , denk IK dan
Maar goed, plezier verder met de foto's van het nest, de kopers zullen vast snel komen

Linda, Izzie en Bram
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
hmm, stom van me, niet eens écht aan gedachtZoek stok! schreef:Die zet ze maar lekker op marktplaats. Ja sorry hoor, maar ik geloof er niet zo in. Mevrouw heeft twee hondjes op elkaar gezet en moet de pups nog kwijt voor veul. He wacht eens even, ik meld me aan op het hondenforumEllen. schreef:Tenzij er mensen zijn die deze onzin niet willenMuk schreef:Dat kan best zijn, maar dan is dit topic nu niet een beste reclame voor cherry.Zoek stok! schreef:Ben ik nou de enige die denkt dat ts zich gewoon heeft aangemeld om de pups te slijten?En het is in ieder geval gelukt om een hoop kijkers naar het topic te trekken
paps en de pups!!Er zijn vast andere fora waar ze kritiekloos graag dit soort nesten voorbij zien komen. Gelukkig is dit er niet een van.

- boemerang
- Zeer actief
heb je van af het begin dit topic gelezenZoek stok! schreef:Die zet ze maar lekker op marktplaats. Ja sorry hoor, maar ik geloof er niet zo in. Mevrouw heeft twee hondjes op elkaar gezet en moet de pups nog kwijt voor veul. He wacht eens even, ik meld me aan op het hondenforumEllen. schreef:Tenzij er mensen zijn die deze onzin niet willenMuk schreef:Dat kan best zijn, maar dan is dit topic nu niet een beste reclame voor cherry.Zoek stok! schreef:Ben ik nou de enige die denkt dat ts zich gewoon heeft aangemeld om de pups te slijten?En het is in ieder geval gelukt om een hoop kijkers naar het topic te trekken
paps en de pups!!Er zijn vast andere fora waar ze kritiekloos graag dit soort nesten voorbij zien komen. Gelukkig is dit er niet een van.
ik denk het niet op pagina 1 heeft onze alm@ al gezocht op markplaats
en de link is er al af gehaald , wat ik ook zou doen , in TS zijn geval
dus lezen hou je niet van wel halverwege even zeggen wat je kwijt wil
ga zo door

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik had het ook via de voordeur kunnen doen hoorPepie schreef:Via de achterdeur weg he Alm@alm@ schreef:cherry schreef:nou komt ie hoor let op
IK BEN DOM GEWEEST
en zou het nu mogelijk zijn om anders tegen elkaar te doen
en niet teveel gevraagt vind ikzelf een sorry van Ianthe over mijn kinderen erbij te betrekken![]()
![]()
Ik vind uberhaupt een excuses van Ianthe wel op zijn plaats![]()
En kom nou maar op met die foto's

- Ellen.
- Zeer actief
-
boxersien
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Muk
Hahaha, mijn hond plet dit soort ukkies gewoon, veuls te klein dus. Maar mocht ik ooit zo'n hondje willen, dan haal ik die wel uit het asiel.boxersien schreef:Nou, ik wil er zeker nog wel een hond bij hoor, maar deze is me een klein beetje te klein. Vrees dat ik die nooit meer terug ga vinden als ik die bij de sinten los laat (of door de omheining of anders.........)
-
boxersien
Nou, willen doe ikhet niet, maar ben in het asiel al vele keren helemaal weg geweest van zo'n klein mormel dus vast dat er ooit misschien nog wel een komt te lopen. Maar niet bij die joekels hahaMuk schreef:Hahaha, mijn hond plet dit soort ukkies gewoon, veuls te klein dus. Maar mocht ik ooit zo'n hondje willen, dan haal ik die wel uit het asiel.boxersien schreef:Nou, ik wil er zeker nog wel een hond bij hoor, maar deze is me een klein beetje te klein. Vrees dat ik die nooit meer terug ga vinden als ik die bij de sinten los laat (of door de omheining of anders.........)
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
boxersien
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:

[/URL]