En ja hoor
Cherry, ik kan me voorstellen dat je denkt: Mijn God, waar ben ik terecht gekomen? Maar ik denk dan weer: Hoe sneu moet je zijn om ergens te blijven hangen waar je so not welcome bent?
Ik erger me ook dood aan pretnestjes en broodfokkers, maar daar gaat het in dit topic al bijna niet meer over. Je blijft maar doorhakken. Laat het toch doodbloeden en ga een ander forum lastigvallen met je labiele geneuzel. Ik hoop dat je niet zo flipt als je een keer kritiek op je opvoeding of je kinderen krijgt :N:
Een stamboom is niet zaligmakend. Het gaat ook niet om de stamboom, het gaat om de intentie en de voorbereidingen van de fokker in kwestie. Je neemt toch ook geen kind alleen voor de leuk? Ik in ieder geval niet. Je moet naar raskenmerken kijken, uiterlijk en innerlijk. Je gooit bijvoorbeeld al niet een angstige en dominant (aggressieve) hond bij elkaar. Eventuele ziektes binnen het ras en daar zonodig op laten testen.
Mijn reu heeft een stamboom, Uitmuntend op shows gehaald, maar nog geen ookgtesten laten afnemen. Ik zou nu dus nooit met hem fokken. het is een prachthond, maar of ik hem ooit in zou zetten als dekreu?