Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Voor wie er aardigheid aan heeft, een kleine impressie van onze reis.
Ik moet eerlijk zeggen dat de analoge foto's meer recht doen dan deze van zo'n kleine compactcamera. Ik kan hier geen mooie tegenlicht foto's mee maken. Maar dat ligt vooral aan mij
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Roelfien schreef:Wow, ik ben diep onder de indruk. Wat allemachtig mooi daar.
De pest is dat je het in een foto eigenlijk helemaal niet kunt vatten, je moet het x10 doen ofzo.
En er komt geen einde aan, het is zo onmetelijk groot. Je zou een paar maanden de tijd moeten hebben
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ari@ne schreef:Indrukwekkend mooi, Jaap
En die lieverd in zijn slaapzak
Ja lief hé
Hij pikt elke mogelijkheid om (bij) te slapen mee hahaha.
Als er steekmuggen waren pakten we hem vaak zo in, anders kwam er nog niks van slapen.
Mooie de waard! Een albatros junior toch? Onverwoestbaar die dingen, ik heb er nog eentje van 25 jaar oud en heel soms nog in gebruik (albatros junior)
De natuur daar is werkelijk indrukwekkend prachtig!!!!
Prachtige foto's!
En zo te zien een vakantie naar mijn hart, mooie (stille!) natuur, hond(en) mee en kamperen (volgens mij hebben wij dezelfde De Waard tent ) zonder aangewezen te zijn op campings!
Charlotte* schreef:Mooie de waard! Een albatros junior toch? Onverwoestbaar die dingen, ik heb er nog eentje van 25 jaar oud en heel soms nog in gebruik (albatros junior)
Ja
Dan heeft die van jou nog de (mooiere) rechte zijkanten
Ze zetten er bij De Waard eventueel zo een nieuw dak op trouwens, dan kan ie nog eens 25 jaar mee
Die van ons is er ééntje van vier die ze nog eens hebben gemaakt toen de Junior al jaren uit productie was. Dat was een gelukje.
Charlotte* schreef:Mooie de waard! Een albatros junior toch? Onverwoestbaar die dingen, ik heb er nog eentje van 25 jaar oud en heel soms nog in gebruik (albatros junior)
Ja
Dan heeft die van jou nog de (mooiere) rechte zijkanten
Ze zetten er bij De Waard eventueel zo een nieuw dak op trouwens, dan kan ie nog eens 25 jaar mee
Die van ons is er ééntje van vier die ze nog eens hebben gemaakt toen de Junior al jaren uit productie was. Dat was een gelukje.
Even nieuwsgierig...waar worden die windschermen aan vast geritst?
Die van mij heeft inderdaad rechte zijkanten en daar worden ook de windschermen aangeritst. En ik zie dat die van jou twee stokken meer heeft, die van mij heeft er nog drie.
Ik zit er wel over na te denken om er een nieuw dak op te laten zetten want het is wel nodig, verschillende scheerlijntjes zijn al afgeknapt.
Wat een schoon-heid van landschapen Jaap.
En idd het subliem van kamperen in de vrije natuur
Daar knap een mens van op even mooie indrukken opdoen en schone lucht inademen, heerlijk!!!