een hoop gespeel, geren en gevlieg, uiteindelijk konden we de 3 Hamiltons ( van de 4 die er in Nederland zijn) op de foto zetten

vlnr. Andra, Svear en Mango

Mango en Andra
Moderator: moderatorteam

ja dat kloptvosse schreef:Leuke foto's, weet je heel toevallig of er in Drenthe ook een Hamilton loopt?
Ik weet het niet zeker, zie hem nooit zo vaak, dus kan ook wel wat anders zijn wat er op lijk hoor

Denk niet dat we het over dezelfde hebben. Hier in Ruinen loopt ook een hond die er erg op lijkt, maar vind het ook wel lastig hoor met dit soort rassenHamilton schreef:ja dat kloptvosse schreef:Leuke foto's, weet je heel toevallig of er in Drenthe ook een Hamilton loopt?
Ik weet het niet zeker, zie hem nooit zo vaak, dus kan ook wel wat anders zijn wat er op lijk hoor![]()
in de omgeving van Westerbork woont de Hamilton Stövare "Mango" tijdelijk, tot hij naar Engeland gaat, naar z'n eigenaresse ( fokster van mijn Andra), dit om de quarantaine te omzeilen, zodat de pup niet een half jaar in een kennel moest.
lopen daar ook ( oude en jonge) Beagles bij??vosse schreef:Denk niet dat we het over dezelfde hebben. Hier in Ruinen loopt ook een hond die er erg op lijkt, maar vind het ook wel lastig hoor met dit soort rassenHamilton schreef:ja dat kloptvosse schreef:Leuke foto's, weet je heel toevallig of er in Drenthe ook een Hamilton loopt?
Ik weet het niet zeker, zie hem nooit zo vaak, dus kan ook wel wat anders zijn wat er op lijk hoor![]()
in de omgeving van Westerbork woont de Hamilton Stövare "Mango" tijdelijk, tot hij naar Engeland gaat, naar z'n eigenaresse ( fokster van mijn Andra), dit om de quarantaine te omzeilen, zodat de pup niet een half jaar in een kennel moest.