Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Sorry, dat ik het moet zeggen, ben blij dat jij ze mooi vindt, maar ik vind ze niet mooi. Er zullen vast genoeg mensen zijn die helemaal verknocht zijn aan dit ras, maar nee, is niet mijn smaak
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
het zijn idd cornish rexen met stamboom (uit kampioen lijnen)
ik had maar even naaktkatten gezecht omdat ik dacht dat cornish rexen niemand iets zou zeggen.
en idd wordt er weer mee gefokt
ik heb nu nog maar 1 nestje gefokt uit super kater moesasji (hele beroemde kater) dit zou zijn laatste nestje worden dus ik heb VEEL geluk gehad.
Muk schreef:Jammer dat jullie hier ook mee moeten fokken. Maar ja, anders haal je de kosten er blijkbaar nite uit.
jammer? ik werd juist door de fokster gevraagt of ik alsjeblieft een nestje met madame coco wou doen.
zij heeft een super-stamboom, en is volgens SARA (kattenvereniging) een prachtig katje.
martha-bella schreef:het zijn idd cornish rexen met stamboom (uit kampioen lijnen)
ik had maar even naaktkatten gezecht omdat ik dacht dat cornish rexen niemand iets zou zeggen.
..ik zeg toch ook niet voor het gemak kijk hier mijn mooie poedel..terwijl ik eigenlijk een franse bulldog heb
martha-bella schreef:het zijn idd cornish rexen met stamboom (uit kampioen lijnen)
..ik zeg toch ook niet voor het gemak kijk hier mijn mooie poedel..terwijl ik eigenlijk een franse bulldog heb
vindt ze wel mooi trouwens
ik zou ook niet zomaar zeggen dat mn chi een bulldog is
maar cornish rexjes vallen ook onder de naaktkatten-groep.
Muk schreef:Jammer dat jullie hier ook mee moeten fokken. Maar ja, anders haal je de kosten er blijkbaar nite uit.
jammer? ik werd juist door de fokster gevraagt of ik alsjeblieft een nestje met madame coco wou doen.
zij heeft een super-stamboom, en is volgens SARA (kattenvereniging) een prachtig katje.
Ik vind er maar weinig aan (vind alleen langharige katten mooi zoals, Main Coons, Ragdoll's en Boskatten.. meer niet).
Een meisje dat bij mij in de klas heeft gezeten fokt cornish rexen. Vind ook die niet mooi, maar ze voelen wel lekker aan.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
ja sorry ik vindt ze ook niet mooi maar dat is mijn mening ik heb liever katten met haar en er ook uitzien als kat en niet of ze van mars komen.
net als een naakt hond vindt ik ook niks.