Hier zijn foto op de leeftijd van 9 maanden:

Moderator: moderatorteam

kan ook best zo lijken hoor, heb Eva ook al een tijdje niet meer gezien maar die lijkt ook best hoog op de foto's maar dat moet je echt in werkelijkheid zien denk ik... ze zien er overigens allemaal prachtig uitLongFields schreef:Ik heb ze sinds half juni niet meer gezien, toen waren ze mooi van grootte maar niet extreem hoog. Beetje gemiddeld denk ik.

Eva is heel klein als je werkhonden gewend bent denk ik.malinois schreef:kan ook best zo lijken hoor, heb Eva ook al een tijdje niet meer gezien maar die lijkt ook best hoog op de foto's maar dat moet je echt in werkelijkheid zien denk ik... ze zien er overigens allemaal prachtig uitLongFields schreef:Ik heb ze sinds half juni niet meer gezien, toen waren ze mooi van grootte maar niet extreem hoog. Beetje gemiddeld denk ik.
echt?MARC_S schreef:Eva is heel klein als je werkhonden gewend bent denk ik.malinois schreef:kan ook best zo lijken hoor, heb Eva ook al een tijdje niet meer gezien maar die lijkt ook best hoog op de foto's maar dat moet je echt in werkelijkheid zien denk ik... ze zien er overigens allemaal prachtig uitLongFields schreef:Ik heb ze sinds half juni niet meer gezien, toen waren ze mooi van grootte maar niet extreem hoog. Beetje gemiddeld denk ik.Je hebt Sjefke en Nozem gezien en ik denk dat Eva misschien een cm of hooguit 2 hoger is dan Nozem.

altijd primaMartijn schreef:Ik kom eerdaags wel even langs.malinois schreef: kan ook best zo lijken hoor, heb Eva ook al een tijdje niet meer gezien
Dan ben je weer op de hoogte.