Dit is Hummer niet.

Edit: foto 2 stond gespiegeld.
Moderator: moderatorteam

Dat is HummerEssy schreef:Nee die wittige links op de 2e foto. Die heeft volgens mij grote zwarte vlekken op zijn kont en grotere zwarte vlekken op zijn andere zij.Cleo schreef:Die gestichelde?Essy schreef:Volgens mij is die harlekijn op de 2e foto het reutje dat mijn favoriet was.
Die is ook mooi geworden.

Nee Hummer heeft een wit linker oor. Die niet.Cleo schreef:Dat is HummerEssy schreef:Nee die wittige links op de 2e foto. Die heeft volgens mij grote zwarte vlekken op zijn kont en grotere zwarte vlekken op zijn andere zij.Cleo schreef:Die gestichelde?Essy schreef:Volgens mij is die harlekijn op de 2e foto het reutje dat mijn favoriet was.
Die is ook mooi geworden.![]()
Kijk maar naar foto 4. Er is er niet 1 zo wit als Hummer. Hummer heeft idd niet een heel zwart oog maar er hangt een oor voorEssy schreef:Ik denk toch niet. Hummer heeft geen zwart over zijn hele oog. Die wel.Cleo schreef:Dat zou idd kunnen. Zeker als je de foto vergelijkt met de 1e foto. Lijkt gespiegeld te zijn. Dacht al dat ik gek wasEssy schreef:Of heb je foto 2 gespiegeld?