goed he? en waag het niet om eraan te komen

wat zei ik nou

Moderator: moderatorteam

heb jij het dan wel over de hounds? ze zijn niet echt veranderd hoor, en lijf is zeker niet overdreven in vel en ogen. de basset hound is natuurlijk van oorsprong een kruising tussen een franse basset en een bloedhond, en van de bloedhond komt het vel en het bone. dat maakt ze ook heel anders dan franse bassets.Muis.. schreef:En wat je vind mag je houden![]()
Even off-topic... Wat mij opvalt aan de bassets van tegenwoordig is dat ze zoveel meer vel over hebben dan de generatie van pak en beet 20/30 jaar geleden. Mijn opa en oma hebben jarenlang bassets gehad en die zaten toch iets strakker in het vel. Ook kan ik mijn niet herinneren dat je zoveel roze huid bij de ogen zag. Ligt dat nu aan mijn herinnering of zijn ze echt veranderd qua uiterlijk?

dit klinkt niet naar Basset Hound maar naar een van de franse Bassetsoorten. Ik weet niet welke kleur die hond had dat bepaald welke soort basset het geweest moet zijn.Muis.. schreef:En wat je vind mag je houden![]()
Even off-topic... Wat mij opvalt aan de bassets van tegenwoordig is dat ze zoveel meer vel over hebben dan de generatie van pak en beet 20/30 jaar geleden. Mijn opa en oma hebben jarenlang bassets gehad en die zaten toch iets strakker in het vel. Ook kan ik mijn niet herinneren dat je zoveel roze huid bij de ogen zag. Ligt dat nu aan mijn herinnering of zijn ze echt veranderd qua uiterlijk?
ik vind het moeilijk te bepalen. deze lijkt wat hoger op de poten en heeft niet zo veel bone, en minder hangend vel. wel leuke foto's!Muis.. schreef:De scanner deed niet wat ik wildeDus dan maar een foto van een foto gemaakt.
De foto's zijn gemaakt in 1987 en Chica was toen 13 jaar oud. Ze was namelijk van hetzelfde bouwjaar als ondergetekende![]()