Maar dus ook deels bij jullie dan, neem ik aan.Addy schreef:Mellemans woont al een tijd in deeltijd bij mijn exHanneke2 schreef:Ik mis Mellemans?
Poe hee, dat brengt de stand dus op 14.
Moderator: moderatorteam
Als exie op vakantie gaat en dat is ongeveer vier keer per jaar is hij hier en hij gaat mee met onze vakantiesLongFields schreef:Maar dus ook deels bij jullie dan, neem ik aan.Addy schreef:Mellemans woont al een tijd in deeltijd bij mijn exHanneke2 schreef:Ik mis Mellemans?
Poe hee, dat brengt de stand dus op 14.
Dan heb ik dat gemist de vorige keer dat je het op het forum geschreven hebt. Kan gebeuren toch?Addy schreef:ik begrijp de verbazing niet zo goed, als we er een tijdje terug 13 hadden dan hebben we er nu 14 met Terror Pommetje erbijLongFields schreef: Maar dus ook deels bij jullie dan, neem ik aan.
Poe hee, dat brengt de stand dus op 14.![]()
Ik had het overigens al eens op dit forum geschreven
In oktober is hij de hele maand hier en gaat met ons mee op vakantieHanneke2 schreef:Oh, ja, dat lag al eerder in de planning natuurlijk. Maar dan nog willen we best foto's van hem zien.Addy schreef:Mellemans woont al een tijd in deeltijd bij mijn exHanneke2 schreef:Ik mis Mellemans?
Oh leuk! Mijn kinders hebben het nog steeds af en toe over hem. Heerlijk hondje.Addy schreef:In oktober is hij de hele maand hier en gaat met ons mee op vakantieHanneke2 schreef:Oh, ja, dat lag al eerder in de planning natuurlijk. Maar dan nog willen we best foto's van hem zien.Addy schreef:Mellemans woont al een tijd in deeltijd bij mijn exHanneke2 schreef:Ik mis Mellemans?![]()
Dan gaan we een heleboel foto's maken van het manneke