Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
nou ze zijn goed aangekomen hoor. als eerste hebben ze kennis gemaakt met het konijn. morgenochtend zullen ze kennis gaan maken met de parkieten en de andere kipjes.
ze zaten heerlijk samen in een hoekje te dutten daarnet dus denk dat het morgen wel goed gaat komen.
je zal hem/haar nog wel eens tegen gaan komen. als je nou eens naar het strand komt dan kom je maar een kopje koffie halen en kan je ze meteen bekijken.
laura23 schreef:nou ze zijn goed aangekomen hoor. als eerste hebben ze kennis gemaakt met het konijn. morgenochtend zullen ze kennis gaan maken met de parkieten en de andere kipjes.
ze zaten heerlijk samen in een hoekje te dutten daarnet dus denk dat het morgen wel goed gaat komen.
je zal hem/haar nog wel eens tegen gaan komen. als je nou eens naar het strand komt dan kom je maar een kopje koffie halen en kan je ze meteen bekijken.
gr laura
Ik droomde vannacht over ze, dat ze in de gigantisch grote tuin van mijn oom liepen en heerlijk hun maaltje bij elkaar scharrelde.
Helaas was in mijn camera vergeten en kon ik geen foto's van ze maken
Haha, je kan er maar mee bezig zijn he
Ik hoop dat ze een lang en gelukkig leven bij jou krijgen.
Wat vond je man er van?
laura23 schreef:nou ze zijn goed aangekomen hoor. als eerste hebben ze kennis gemaakt met het konijn. morgenochtend zullen ze kennis gaan maken met de parkieten en de andere kipjes.
gr laura
Wat vond je man er van?
die vond ze helemaal leuk.
en foto's komen zodra ze goed gewend zijn. ze zijn nu nog wat schrikkerig van het konijn. daar moeten ze dus maar even aan wennen.